НовиниНовини28 лютого 2020

Група 1+1 media викрила два агентства, які розміщали рекламу на піратських сайтах

Група 1+1 media, як виробник та правовласник оригінального аудіо-візуального контенту, вже багато років веде активну боротьбу за дотримання прав інтелектуальної власності та докладає значних зусиль, аби взагалі викорінити піратство як явище в українському медійному просторі.

За цей час група неодноразово стикалась із порушенням своїх прав та за допомогою багатьох успішних кейсів з притягнення порушників до реальної кримінальної відповідальності доводила, що нелегальне розповсюдження контенту без відповідних дозволів правовласників не може і не залишиться без уваги як ними, так і державними органами. Така ж політика захисту прав стосується і рекламних посередників, які свідомо та за винагороду розміщують рекламу на нелегальних майданчиках, тим самим підтримуючи піратство та перешкоджаючи розвитку культури легального споживання контенту в Україні.

Саме тому, продовжуючи реалізувати стратегію по всебічній протидії піратству, група 1+1 media спільно з юристами групи медіахолдингу, адвокатами Smartsolutions Law Group, співробітниками Департаменту Кіберполіції Національної поліції України та працівниками слідства і прокуратури, викрила два рекламних агентства, які займались розміщенням реклами на веб-майданчику, що нелегально транслював широкій аудиторії фільми, серіали, телевізійні передачі та інший аудіовізуальний контент.

Учора, 27 лютого 2020 року, у рамках відкритого кримінального провадження правоохоронцями були проведені обшуки за адресами діяльності встановлених осіб, пов’язаних із діяльністю рекламних агентств та причетних до скоєння цих дій, а також місць їх помешкання. В ході слідчих дій було знайдено та вилучено серверне обладнання, комп’ютерну техніку, документацію та чорнові записи, що свідчать про причетність до кримінального правопорушення.

«Наразі дії підозрюваних осіб можна кваліфікувати як такі, що утворюють самостійний склад злочину за ст. 176 КК України, відповідно до діючої редакції якого кримінально караними є незаконне відтворення, розповсюдження творів науки, літератури і мистецтва, комп’ютерних програм і баз даних, а так само незаконне відтворення, розповсюдження виконань, фонограм, відеограм і програм мовлення, їх незаконне тиражування та розповсюдження на аудіо- та відеокасетах, дискетах, інших носіях інформації, камкординг, кардшейрінг або інше умисне порушення авторського права і суміжних прав, а також фінансування таких дій, якщо це завдало матеріальної шкоди», − зазначив Андрій Мірошниченко, керівник відділу контенту Департаменту кіберполіції Національної поліції України. 

Оскільки умовою надання доступу до отриманого незаконним шляхом контенту на цьому веб-майданчику є перегляд глядачами реклами забороненого в Україні грального бізнесу, фінансових послуг, інтернет-магазинів електроніки тощо, такі дії рекламних агентств по розміщенню реклами на сайтах із піратським контентом, згідно зі змінами до Кримінального кодексу України, є одним із способів прямого фінансування піратства.

В’ячеслав Мієнко, директор з GR групи 1+1 media, зазначив, що «ця справа є першою в Україні кримінальною справою, яка була відкрита щодо дій по фінансуванню піратства на основі діючої норми КК України, що набула чинності у квітні 2017 року. Склад правопорушення є вкрай складним, а тому, навіть попри постійну та ретельну роботу групи із юристів, адвокатів та представників Кіберполіції, його пропрацювання та доведення до відкриття кримінальної справи зайняло понад два роки. Але цей перший кейс доводить загальне правило – якщо маєш мету і бажання її досягти, неможливого мало. Ми дуже вдячні працівникам Кіберполіції за професійну та ефективну роботу щодо розкриття цього злочину і сподіваємось, що злочинців буде покарано, як того вимагає закон».

«Піратство – це дуже ганебне явище для нашої країни, яке не тільки завдає дуже великої шкоди, але й вкрай негативно відображається на іміджі та інвестиційній привабливості для необхідного зростання економіки. Але пірати − це не "робін-гуди", які крадуть у начебто багатих правовласників та безкоштовно роздають вкрадене менш забезпеченим громадянам. Вони мають декілька схем по монетизації своєї діяльності, одна з яких і полягає у отриманні доходу від реклами», − прокоментував Олександр Папуця, керуючий партнер Smartsolutions Law Group.

Сюжет ТСН: https://cutt.ly/9r7qjfC

Новина на сайті Кіберполіції.

 

Читайте також