НовиниНовини24 січня 2025

Ініціатива 1+1 media «Життя після шрамів» здобула срібло на міжнародній премії Brilliance Awards

Увечері 23 січня відбулося оголошення переможців міжнародної премії Brilliance Awards, яку отримують організації й проєкти за видатні досягнення та інновації в бізнес-середовищі.

Комунікаційна кампанія «Життя після шрамів» від 1+1 media, яка висвітлює тему повернення ветеранів та ветеранок до цивільного життя, стала лауреатом премії. Проєкт здобув срібну нагороду в категорії Diversity and Inclusion сегмента HR Brilliance Awards.

«Цю престижну премію отримують організації й проєкти, які є рушіями прогресу та надихають на зміни у всьому світі», — йдеться на офіційному сайті Brilliance Awards.

Нагадуємо, що ініціатива «Життя після шрамів» заснована на більш ніж 10-річному досвіді 1+1 media в комунікації з ветеранами та ветеранками й об’єднує різноманітні формати: від спецпроєктів на диджитал-платформах, соціальної реклами, тематичних партнерств з українським бізнесом, до інтеграції в телевізійні програми й рубрики. Мета ініціативи — допомогти ветеранам та ветеранкам на шляху повернення до цивільного життя.

Нагадуємо, що команда «Життя після шрамів» працює над створенням диджитал-довідника для роботодавців спільно з сайтом для пошуку роботи robota.ua. Його мета — систематизувати унікальний досвід українських бізнесів у взаємодії з ветеранами та ветеранками.  Онлайн-документ міститиме практичні рекомендації, кейси й стратегії роботодавців, які успішно адаптували свої робочі процеси й політики для інтеграції захисників. 

Компанії, які прагнуть долучитися до ініціативи й поділитися релевантним досвідом з реінтеграції ветеранів та ветеранок можуть заповнити анкету за посиланням. Збір кейсів триватиме до 1 березня 2025 року.

Читайте також