Команда 1+1 media отримала три відзнаки премії зі спортивного маркетингу SBC Ukraine Awards 2024
15 грудня у Києві відбулась церемонія нагородження першої премії в галузі спортивного маркетингу – SBC Ukraine Awards 2024. Провідні українські спортсмени, тренери, журналісти та проєкти змагались за першість у понад 20 номінаціях.
Так, найкращою соціальною ініціативою стала «Ліга Аеророзвідки 3.0», яку 1+1 media реалізовувала спільно з фондом «Повернись живим» та Українською Прем’єр-лігою, акумулюючи кошти на спеціально обладнані пункти керування БпАК у межах футбольних матчів. Загалом вдалось зібрати 50 751 958 грн та забезпечити 14 підрозділів дообладнаними та покращеними пунктами. Детальніше про результати проєкту на спеціальному сайті за цим посиланням.
«Це було неймовірне партнерство, і не просто збір, а окремий мултиплатформенний проєкт, до якого дотичні багато людей. Пишаємось цією відзнакою та тим, що в 1+1 media такі соціальні активності є пріоритетними. Тож продовжуватимемо реалізовувати різноманітні добрі ініціативи для підтримки людей, які цього дійсно потребують. Велика подяка організаторам SBC Ukraine Awards 2024, зокрема Олексію Бразі. Такі заходи є вкрай цінними і рухають індустрію вперед», – зазначив Данило Щестюк, керівник департаменту диджитал-проєктів 1+1 media.
До того ж спортивним блогером-журналістом року було обрано Володимира Звєрова, ведучого програми «Звєров Про Футбол».
«Ця відзнака означає, що є попит на спортивний продукт. Приємно її отримати, бо, як мені здається, нині в нашій галузі дуже висока конкуренція. І це якраз те, що штовхає рухатися вперед. Тому отримана нагорода буде стимулом для того, щоб працювати та в новому сезоні претендувати на нові здобутки», – прокоментував Володимир після отримання відзнаки.
Також Ігоря Циганика, коментатора та ведучого проєкту «Циганик Live», визнано найкращим спортивним журналістом року.
«Журналістська робота не вимагає визнання. Її треба просто робити. Але в будь-якому разі такі нагороди мотивують до того, щоб розвиватись, рухатись далі, думати над якимись новими проєктами, це дуже класно», – підкреслив Ігор.
Переможців визначало професійне журі, до складу якого увійшли понад 60 представників спорту, бізнесу, маркетингу та медіа. Крім основних номінацій, окремими нагородами відзначали найкращі кейси та проєкти за версією Sport&Business Club.