НовиниНовини25 серпня 2019

Команда 1+1 Digital провела другий 1+1 Digital Weekend

Цього разу подію відвідало близько 1000 гостей, а до спікерського пулу, крім команди 1+1 Digital, приєдналися іноземні та українські експерти з таких компаній, як: Viber, Google Ukraine, Radioaktive Film, MOZGI Group, Comfy, Kyivstar, Bird in Flight, Воля та Нова Пошта.

Програма івенту складалася з 4 тематичних блоків, до яких були включені лекції та public discussions про створення веб-серіалів та сторітелінг у комунікації брендів:

·       Content & Platforms – про створення, дистрибуцію та монетизацію контенту;

·       Media & Technologies – про те, як технології сьогодні змінюють інформаційне середовище завтра;

·       Storytelling –  про створення історій, які здатні змінювати людей, компанії та ринки;

·       Advertising & Creative – про економіку вражень, та про те, як брендам вести комунікацію крізь інформаційний шум. 

Секція Content & Platforms була присвячена створенню, дистрибуції та монетизації контенту. Сьогодні важливо не тільки створювати цікавий контент, а й вміти робити так, щоб він був завжди у полі зору вашої аудиторії. Керівник Web-production 1+1 Digital Данило Щестюк розповів про тренди YouTube та монетизацію відеоконтенту, а Special Guest  - Industry Head-Branding Google Ukraine Сергій Братусьов поділився інформацією про популярні теми в українському сегменті YouTube та нові підходи до оцінки ефективності рекламної комунікації. Про те, як виділятись, коли всі пишуть про одні й ті ж самі події, розповів Олександр Козаченко, керівник зовнішньої дистрибуції відеоконтенту та розважальних інтернет-проектів 1+1 media.

На секції Media & Technologies спікери розповіли про те, як технології сьогодні змінюють інформаційне середовище завтра. Дмитро Жук, керівник веб-розробок 1+1 Digital, розповів про специфіку управління медіапроектами, а Артем Льозін керівник управління 1+1 Digital R&D, Product Owner проектів 1+1 video та SUDUM, поділився досвідом запусків стартапів всередині компанії. Зарубіжні інсайти презентував Special Guest Костянтин Костадінов, Sales Director, CEE at Viber. Він розповів про майбутнє месенджерів та як уже сьогодні завдяки їм бізнес отримує нові інструменти взаємодії з аудиторією.

Третій тематичний напрямок 1+1 Digital Weekend 2019 був присвячений сторітелінгу. Сьогодні технології надають нам безмежні можливості для створення та розповсюдження контенту. Під час свого виступу креативний продюсер 1+1 Digital Studios Ірина Никончук акцентувала увагу на вплив еволюції камери смартфонів на влогінг, а також озвучила думку про те, що майбутніми лідерами стануть ті, хто вмітиме розповідати історії. Креатив, що викликає емоції ‒ формула успіху будь-якого продукту. Про те, як користуватися цією формулою був присвячений виступ керівника іміджевого просування групи Ольги Гудзь та керівника управління маркетингу 1+1 Наталії Вовк на прикладі проектів «Танці з зірками» та серіалу «Школа».      

Про вплив соціальних мереж на поведінку людей розповів Влад Міксіч, Humphrey/Fulbright Fellow at Rollins School of Public Health, експерт з політики в галузі охорони здоров'я, письменник, виконавчий директор Румунської обсерваторії здоров'я. А завершив тему сторітелінгу Mark Challinor, CEO Media Futures Ltd, з виступом про синергію мобільних технологій та сторітелінгу у роботі медіа.

У фокусі тематичної секції Advertising & Creative була тема комунікації брендів з аудиторією.  Дмитро Панасюк, керівник 1+1 Digital Sales розповів про особливості ринку інтернет-реклами, а Євген Демченко, арт-директор 1+1 Digital, присвятив свій виступ проблемі побудови робочих процесів команди дизайнерів. Special Guest цього потоку - співвласниця та головна продюсерка Radioactive Film Євгенія Яцута поділилася досвідом роботи зі світовими брендами - HBO, Apple, Audi. 

Перший та другий дні заходу завершилися панельними дискусіями. У перший день 1+1 Digital Weekend представники таких відомих компаній, як Kyivstar, Comfy, Воля поділилися досвідом створення веб-серіалів. Панельна дискусія другого дня події була присвячена сторітелінгу та відбулася за участі представників MOZGI Group, Bird in Flight / WAS, Нова пошта. 

«З кожним роком формат заходів 1+1 Digital Weekend  збирає все більше людей та задає високий рівень якості контенту наступним подіям, що організовує команда 1+1 Digital. Медіаіндустрія розвивається семимильними кроками, а це означає, що з кожним днем з’являється все більше кейсів для обговорення. Ми плануємо і надалі запрошувати іноземних та українських експертів ділитися своїм досвідом, а також впроваджувати інтерактивні елементи у наші події», - відзначає Анна Ткаченко, діджитал-директор та директор з інновацій 1+1 media.     

Ключовими партнерами заходу стали логістична компанія Meest та мережа кінотеатрів Multiplex, які забезпечили нетворкінг та розіграш цінних призів серед учасників події.

Читайте також