НовиниНовини7 серпня 2017

Команда «2+2» презентувала оновлений телеканал

14 серпня відбудеться перезапуск оновленого каналу 2+2, в рамках якого зміниться позиціонування, розшириться цільова аудиторія і запуститься ряд нових проектів. Під час презентації, яка відбулася вчора у столичній оранжереї ВДНГ, команда «2+2» розповіла про цілі, плани, представила оновлену концепцію, а також познайомила з новими ведучими.

«Перед нами була поставлена задача стати бізнес-одиницею протягом трьох років. Ми визначили ряд пріоритетів, які допоможуть нам досягти цієї мети; серед них - посилення інформаційного мовлення, нарощування обсягів власного серіального виробництва і телевізійних розважальних програм, - зазначив генеральний продюсер 2+2 Максим Кривицький. - Для того, щоб розвиватися і бути більш успішними з комерційної точки зору, наш контент має бути популярним серед всіх глядачів. Тому телеканал 2+2 відходить від концепції суто чоловічого телебачення: чоловіча аудиторія, як і раніше, залишається в центрі нашої уваги, але продукти оновленого каналу виглядають таким чином, аби вони були цікаві і жінкам».

Таким чином, «2+2» стає більш динамічним, сенсаційним та захоплюючим для глядача. В рамках ребрендингу внесені зміни у графічний дизайн ефіру. Новий логотип, колірні та графічні рішення проектів допоможуть телеканалу стати яскравим та зрозумілим. Новий телесезон розпочнеться для 2+2 під слоганом «Більше ніж ти думаєш», команда збирається зламати всі стереотипи і обіцяє здивувати аудиторію. Оновлений телеканал «2+2» розповість більше про навколишній світ, в якому панують змови, катастрофи та стихійні лиха. «2+2» знає все про те, як подолати труднощі, підготувати глядача до небезпечних викликів та розповісти, як вижити в цьому божевільному світі. Цьому присвячений цикл документальних програм «Загублений світ» (понеділок - п'ятниця, 17:15), який стане основою оновленого бренду. Ведучими нового проекту стали Максим Сухенко, Катерина Нестеренко, Валерій Сараула, Геннадій Попенко та Ольга Нємцева.

Крім того, телеканал 2+2 виходить за рамки ефіру і запускає соціальну ініціативу - «Створення« Плану Z» з порятунку планети». Мета проекту - розробити та впровадити ефективні шляхи вирішення глобальних проблем людства і України, зокрема, спільно з глядачами, чиновниками, науковцями та громадськими організаціями. Кожен українець може публічно розповісти про найбільш актуальні проблеми свого регіону і запропонувати власний шлях їх вирішення, надіславши електронного листа на пошту plan_SOS@2plus2.ua.

Лінійку інформаційного мовлення, разом з успішними проектами «ДжеДАЇ» і новинами «Спецкор», посилить новий провокаційний проект «Бандерлоги» виробництва управління журналістських проектів 1+1 медіа під керівництвом Максима Шиленка. В інформаційно-розважальній програмі «Бандерлоги» (понеділок - п'ятниця, 19:05) журналісти ставитимуть незручні питання політикам і чиновникам, рахуватимуть їх статки, викривати злочинців у владі.

Також оновлений «2+2» нарощує обсяги власного серіального виробництва. До кінця 2017 в ефірі каналу заплановано 128 годин серіалів та скріптед-реаліті. Зокрема, 14 серпня відбудеться прем'єра серіалу «Ментівські війни. Одеса» про правоохоронців, для яких поняття честі і гідності понад усе. Виробництво здійснює команда «Київтелефільму». Слідом за ним стартує другий сезон - «Ментівські війни. Київ» виробництва «1+1 Продакшн» під керівництвом Вікторії Лезіної. Крім того, вже у жовтні відбудеться прем'єра військово-патріотичної драми «Гвардія-2». На 2018 рік телеканалом заплановано виробництво близько 280 годин власного серіального контенту. Пріоритетним жанром для 2+2 є детективи, на даний момент в розробці знаходиться 3 серіали.

Дивіться оновлений 2+2 з 14 серпня.

Читайте також