
Київстар ТБ оприлюднив дані незалежного CATI-дослідження про глядацькі вподобання українців
Таким чином, дані CATI-дослідження та платформи Київстар ТБ відрізняються від показників ТВ-панелі. Найбільша різниця спостерігається у телеканалу 1+1, частка якого в альтернативних вимірюваннях перевищує частку каналу в ТВ-панелі майже вдвічі: 1+1 має частку 13,2% згідно CATI та 16,9% у Київстар ТБ проти 7,2% у ТВ-панелі. Також нижчі показники у ТВ-панелі мають ICTV та телеканал «Україна». Проте частка Other TV у ТВ-панелі суттєво перевищує цей показник в інших вимірюваннях. Так, у ТВ-панелі частка Other TV складає 32,6%, згідно CATI — 22,4%, за даними Київстар ТБ — 27.5%
*Опитування CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing — комп'ютерна система телефонного опитування) проводилося серед абонентів операторів мобільного зв’язку України, вибірка була сформована випадковим чином. Загалом у зазначений період – 7-11 лютого 2022 року – було здійснено понад 24,5 тисяч інтерв’ю (приблизно 1 650 інтерв’ю за годину). Респондентів питали, чи дивляться вони телевізор в момент інтерв’ю, якщо так, то що саме вони дивляться. Лаконічна анкета та великий обсяг випадкової вибірки, яка є рівномірно розподіленою у часі, дозволяють порівнювати результати опитування із даними інших вимірювань (ТВ-панель та дані Київстар ТБ) із високим ступенем точності.
Оскільки у Київстар ТБ наразі відсутня можливість точного виділення демографічних характеристик глядача, для коректного порівняння була обрана загальна аудиторія (4+, вся Україна).
Деталі щодо розрахунку частки аудиторії:
Для ТВ-панелі: відсоток глядачів, що дивилися канал, від загальної їхньої кількості у заданий проміжок часу (Shr%). Для платформи Київстар ТБ: відсоток перегляду каналу від загальної тривалості перегляду глядачами платформи у заданому проміжку часу. Для CATI: відсоток респондентів, що дивилися канал, серед тих, хто дивився телевізор в заданому проміжку часу.