НовиниНовини1 серпня 2018

Майже 900 ідей отримано на пітчинг The Next Big Thing. Generation

Професійний склад журі The Next Big Thing. Generation розпочинає етап оцінювання робіт. Критерії оцінювання від 1 до 10 балів. На основі голосів журі та глядацького онлайн-голосування на сайті конкурсу буде обрано ТОП-20, співвідношення 70% на 30% відповідно. Етап онлайн-голосування припиняється 17 серпня. Вже 21 серпня буде оголошено ТОП-20 у кожній із номінацій, які перейдуть до наступного етапу.

На третьому етапі півфіналістам буде запропоновано деталізувати свою ідею, надіславши сценарій від 2 до 5 серій/випусків. Після чого журі визначить ТОП-10, які вже на фіналі особисто захищатимуть свою ідею. Саме серед них журі визначить переможців – 1, 2 та 3 місця у кожній із номінацій.

«Наразі ми розпочинаємо досить відповідальний етап – голосування та формування ТОП-20 у кожній із номінацій. Оскільки 70% оцінки залежить від балу журі, у нас на меті – детально розглянути та проаналізувати абсолютно кожну роботу. Ми щиро віримо, що серед отриманих заявок, ми знайдемо ідею, реалізацію якої полюбить кожен український глядач», – коментує Світлана Павелецька, директор з маркетингових комунікацій 1+1 медіа. 

Нагадаємо, попередній зріз робіт показав, що багато поданих робіт у жанрі комедії. Здебільшого – це історії про людей, які переїздять із села в місто. Ще одна тенденція, яка переважає у кожній із номінації – це залучення зірок до проектів.

Фінал пітчингу відбудеться 28 вересня. Призові місця визначатимуться у обох номінаціях. Володарі перших місць отримають реалізацію ідеї. Друге місце у номінації «X-серіали» – це просування і підтримка формату серіалу на міжнародному ринку із метою продажу. Друге місце у номінації «Z-веб-формати» – повний консалтинг ідеї від команди 1+1 Digital. Володарі третіх місць отримають безкоштовне навчання  у Вища школа Media & Production за обраним напрямком.

Читайте також