НовиниНовини12 травня 2021

На каналі ПЛЮСПЛЮС відбулася успішна прем’єра мультсеріалу власного виробництва «Волохатий блог»

1 травня 2021 року на телеканалі ПЛЮСПЛЮС, що входить до складу групи 1+1 media, відбулася успішна прем’єра першого сезону мультсеріалу власного виробництва — «Волохатий блог». За сюжетом, головні герої проєкту Трикутя, Квадрик та Кружко знімають власний відеоблог та дізнаються про цікаві й не дуже відомі факти про тварини. Проєкт у нестандартній та креативній формі демонструє маленьким глядачам та їхнім батькам, наскільки важливою є інформація про процеси, що відбуваються у природі, як розумно вона влаштована, і скільки добрих й здорових рис люди можуть запозичити у тварин.

Перший сезон «Волохатого блогу» складається з 9 серій. У кожному новому епізоді увага приділяється вивченню окремої тваринки. Так, у полі зору ПЛЮСПЛЮСівського всесвіту опинилися пінгвіни, корови, зебри, вовки, слони, дельфіни, мавпи, папуги та качкодзьоби. Мультсеріал «Волохатий блог» доводить, що блоги можуть бути корисними та пізнавальними, а знання, отримані в результаті перегляду — це не звичайна інформація, а дієвий інструментарій для малечі, який допоможе правильно вирішувати непорозуміння та діяти мудро.

«Волохатий блог» — це продовження еко-року на ПЛЮСПЛЮС. Проєкт допомагає виховувати в підростаючого покоління цінні та важливі для сьогодення еко-принципи: бути близькими до природи, поважати та піклуватися про тварин, обережно ставитися до довкілля та допомагати тим, хто цього потребує. Ми впевнені, що кожен крок в цьому напрямку є надзвичайно важливим. Крім цього, не можу не пишатися неймовірною командою ПЛЮСПЛЮС – телеканалом, який єдиний в Україні створює власні україномовні мультфільми і робить це креативно, сучасно, зі своїми героями та легко й доступно подає важливі меседжі», – прокоментувала Іванна Найда, генеральна продюсерка нішевих телеканалів 1+1 media.

Перша серія проєкту «Волохатий блог» на ПЛЮСПЛЮС від 1 травня зібрала високі показники телеперегляду: частка прем’єри за аудиторією 4-14 (50 тис.+) склала 8,93%, а за аудиторією 18-54 (50 тис.+) — 1,76%. До слова, частка за аудиторією 18-54 (50 тис.+) на 21% краща у порівнянні з аналогічним періодом показу мультфільму (слот 11:30-12:00) за період березень-травень, а за аудиторією 4-14 (50 тис.+) – на 14%. Загалом, за період січень-квітень 2021 року, телеканал ПЛЮСПЛЮС займає першу сходинку серед телеканалів за аудиторією 4-14 (50 тис.+) з часткою 10,1%.

Нагадуємо, мультсеріал «Волохатий блог» транслюється на телеканалі ПЛЮСПЛЮС з 1 травня щосуботи та щонеділі об 11:30.

* Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі — Nielsen.

Читайте також