НовиниНовини20 жовтня 2022

Підсумки теледивлення у вересні: які канали українці переглядали найбільше

Медіагрупи та дивлення 

Попри суттєві зміни в контентній частині та переналаштування сітки до реалій війни, лояльність до брендів провідних медіагруп зберігається на високому рівні, а довіра глядачів зростає. Так, дивлення телеканалів 1+1 media у вересні спостерігається на рівні 28%, що закріплює за собою беззаперечне лідерство в рейтингу медіагруп. Телеканали групи StarLightMedia у вересні зібрали 21,6% частки та опинилися на другій сходинці, а канали Inter Media Group обʼєднали лише 3,6% глядачів платформи.

Що стосується контенту, який медіагрупи пропонували глядачам у вересні чи затизерили як новинки телесезону, то в 1+1 media підготували близько 15 премʼєр для сезону, на каналах StarLightMedia кількість тайтлів ще більша близько 20, а от в Inter Media Group лише два. 

Дивлення телемарафону «Єдині новини»

У цілому, якщо говорити про телемарафон «Єдині новини», який продовжує мовлення 24/7, то у вересні 17% глядачів переглядали цей продукт. При цьому більш інтенсивне дивлення спостерігається в будні дні середня частка марафону з понеділка по пʼятницю складає 17,9%, а на вихідних 14,9%. Найпопулярнішим за переглядом телеканалом, що мовить у марафоні, є 1+1 з відривом від ICTV в 2,5 рази.

Визначальним є те, що інші новинні телеканали, яких на ринку стало значно менше після закриття «Медіа Групи Україна» та телеканалів 112, ZIK і NewsOne, збирають мізерну аудиторію у порівнянні з телемарафоном, який суттєво випереджає всіх інших мовників. Так, до прикладу, 24 телеканал у вересні зібрав частку 1,6%, «Прямий» 0,8%, «Еспресо» 0,7%, а 5 канал усього 0,3%. 

Джерело даних: Київстар ТБ

Читайте також