
Підсумки теледивлення у жовтні: які телеканали стали лідерами телеперегляду
Прем`єри місяця та найпопулярніші продукти на платформі Київстар ТБ
У жовтні на українських глядачів та користувачів платформи Київстар ТБ чекало одразу кілька гучних телевізійних прем’єр розважальних проєктів – 2 жовтня на телеекрани повернулося улюблене музичне ТВ-шоу українців – «Голос країни». Так, премʼєрний епізод проєкту на ТЕТ зібрав 12,3% частки.
Також у жовтні пройшли відразу дві прем’єри проєктів StarLightMedia – перший епізод шоу «Холостяк» на СТБ від 28 жовтня отримав рекордну частку 21,6%, а от премʼєрні «Танці World of dance» від 30 жовтня на СТБ зібрали всього 8,4% частки.
Одним з найпопулярніших розділів на платформі «Київстар ТБ» є серіали. Знаково, що за результатами жовтня найбільше тайтлів у рейтингу серіалів – це продукти групи 1+1 media. Так, серед ТОП-20 представлені 12 серіалів, що виготовлялися на замовлення групи або у ко-продукції: «Моя улюблена Страшко» (3 місце), «Плут» (4 місце), «Одного разу під Полтавою» (5 місце), «Козирне місце» (6 місце), «Різниця у віці» (10 місце), «Ангели» (11 місце), «Рідня» (12 місце), «Джек і Лондон» (13 місце), «З ким поведешся» (15 місце), «Ментівські війни-Харків» (16 місце), «СидорЕнки-СидОренки» (17 місце), «Слов’яни» (19 місце). Серед серіалів, що виготовляли або транслювали свого часу телеканали SLM, у рейтингу представлені такі продукти: «Кріпосна» (2 місце), «Мама» (8 місце), «Майор і магія» (14 місце) та «Нюхач» (18 місце). 7 сходинка ТОПу – серіал «Жіночий лікар», що транслювався на телеканалі «Україна».
Водночас, серед серіалів іноземного виробництва, що представлені у ТОП-20, лише три продукти: американський серіал «Ходячі мерці» очолив ТОП, на 9 сходинці опинився аргентинський телесеріал «Дикий ангел», а на 20 місці – корейський фентезі-серіал «Історія дев’ятихвостого лиса».
Джерело даних: Київстар ТБ
Про телевимірювання від Київстар ТБ
Дані Київстар ТБ відображають зацікавленість аудиторії тим чи іншим контентом і формуються на основі перегляду тих чи інших телеканалів усіма абонентами платформи, тобто є репрезентативними для всієї платформи. Такі дані валідні та надійні за визначенням, оскільки охоплюють усіх без виключення абонентів ОТТ-платформи, а не їх невелику частину.
Звісно, телевізійна панель повинна відображати дані телеперегляду всього населення з різними типами прийому, не лише IPTV/ОТТ, проте нині і до повноцінного відновлення телевізійної панелі це неможливо. До того ж, згідно з результатами установчого дослідження, проведеного у вересні 2022 року, покриття IPTV/ОТТ становить 25,9% домогосподарств (міста з населенням 50+ тис. мешканців). Відповідно, послугами цього типу прийому користується платоспроможне населення, що регулярно сплачує за ТВ-послуги.