НовиниНовини10 грудня 2021

Платформі онлайн-телебачення Київстар ТБ виповнилося два роки: коротко про головне

Павло Рибак, керівник Київстар ТБ, коментує: «Ми постійно поповнюємо бібліотеку різножанровим контентом, як зарубіжним, так і вітчизняного виробництва, тому запрошуємо глядачів приєднатися до нашого марафону ексклюзивних прем’єр. Раді, що глядачі мають змогу обрати для себе інформаційні, розважальні, пізнавальні або спортивні продукти. Прагнемо й надалі підтримувати українських виробників та транслювати локальний контент, а також пропонувати підписникам ще більше ексклюзивів та допрем’єрних показів, цінуючи їхній вибір на користь Київстар ТБ». 

Цьогоріч  на платформі Київстар ТБ вийшло сім ексклюзивів від українських продакшенів, серед яких «Кріпосна», «Скажене весілля-3», «Слов’яни», «Голос країни. Перезавантаження», «Ліпсінк батл», «Світ навиворіт» та «Одруження наосліп». Крім цього, глядачі мали змогу першими переглянути серіали «Джек & Лондон», «Ангели-2», «Моя улюблена Страшко», «Ментівські війни. Харків-3» та «Опер за викликом-5» до їхньої телевізійної прем'єри.

У жовтні цього року на Київстар ТБ з'явився окремий розділ з аудіоказками українською мовою, який налічує понад 350 народних та авторських творів, а також понад 1500 мультфільмів та мультсеріалів, найпопулярнішими з яких є «Смурфики», «Губка Боб Квадратні Штани», «Шрек», «Мадагаскар» та «Щенячий патруль».

Також однією з переваг платформи є можливість переглядати контент з п’яти різних девайсів. Найактивніше абоненти користуються платформою зі смартфону (50%), телевізору віддають перевагу 30%, ТВ-приставці — 14% глядачів, а планшетам та ноутбукам — всього 6%.  А загалом користувачі платформи переглядають контент близько 80 годин на місяць. 

Читайте також