НовиниНовини13 грудня 2018

Проекти 1+1 медіа отримали одразу 9 нагород Effie Awards Ukraine 2018

Команда маркетингових комунікацій 1+1 медіа з проектами першого україномовного серіалу «ШКОЛА» про реалії життя підлітків і проектом «Люди Ідей», реалізованим в рамках оновлення бренду роботодавця 1+1 медіа, в сумі зібрали 9 нагород.

12 грудня в Києві відбулась церемонія EFFIE AWARDS UKRAINE 2018, під час якої були оголошені найбільш успішні кампанії в сфері маркетингових комунікацій, які відбулися на українському ринку. Група 1+1 медіа зібрала одразу 9 нагород і стала лідером за кількістю відзнак цьогорічної премії.

Проект «Люди Ідей» – перший проект у медіасфері України з надихаючими історіями про співробітників, отримав золото в категорії Corporate Reputation. А кейс першого україномовного серіалу «ШКОЛА», який розповідає про реалії життя школярів та їх стосунки із викладачами й батьками, здобув одразу кілька нагород – три золота в номінаціях Short Term Effects, Branded content & Branded Utility, Cross Media Storytelling, срібло в категорії Most effective use of social media marketing та бронзу – в Business Challenge/David vs. Goliath.

Крім цього, команда маркетингових комунікацій 1+1 медіа отримала три спецнагороди – Best marketing team у категорії «Медіа», The most Effective brand і The most Effective Marketer. Це означає, що 1+1 медіа стала найефективнішою маркетинговою командою року зі сторони клієнта та найкращою маркетинговою командою в медіа.

Ідея проекту "Люди Ідей" розроблена у колаборації з ekonomika+. Над реалізацією кампанії 1+1 медіа працює спільно з CustomLAB. Кейс #SCHOOLmania реалізований спільно з агентством Postmen.

«Ми не сумнівались, що такі потужні проекти отримають визнання на професійному рівні. Серіал «ШКОЛА» – однозначно прорив цього року, який підняв на вуха практично увесь ринок. Завдяки злагодженій роботі з агентством Postmen нам вдалось неможливе. Проект «Люди Ідей» – це привід ще раз сказати «Дякую» кожному співробітнику 1+1 медіа та водночас хороша нагода показати іншим компаніям, що найбільшою їх цінністю мають бути саме люди. Спасибі Ірині Рубіс та всій команді Ekonomika+ за допомогу в старті наших «Людей Ідей» та за те, що дивимось в одному напрямку» – коментує Світлана Павелецька, директор з маркетингових комунікацій 1+1 медіа.

Премія Effie нагороджує найуспішніші рекламні кампанії, що проводяться на українському ринку, підтримує і сприяє підвищенню ролі реклами, ефективному і результативному використанню маркетингових ресурсів. Організатором Effie Awards в Україні є Всеукраїнська рекламна коаліція.

Нагадуємо, минулого року 1+1 медіа здобула чотири нагороди Effie Awards Ukraine 2017: проект «Музей новин» виборов золото в категорії Cross Media Storytelling, срібло в категорії Media&Self-promotion та бронзу в категорії Corporate Reputation. Також відзнаку премії Effie Awards Ukraine 2017 здобула команда маркетингу 1+1 медіа, яка стала однією з кращих в категорії Best marketing team і є прикладом ефективної та результативної реалізації рекламних кампаній.

Читайте також