Проєкт 1+1 media з реінтеграції ветеранів та ветеранок «Життя після шрамів» переміг на престижній міжнародній премії
У п’ятницю, 6 грудня, стали відомі переможці премії European Excellence Awards 2024 – престижного міжнародного конкурсу, де професійне ком’юніті з усього світу відзначає найвидатніші комунікаційні кампанії року. Так, першість в основній категорії «Внутрішні комунікації» отримав проєкт 1+1 media «Життя після шрамів», покликаний допомогти ветеранам та ветеранкам на шляху повернення до цивільного життя, а також систематизувати унікальний досвід українських роботодавців у взаємодії з цією цільовою авдиторією.
Ініціатива заснована на більш ніж 10-річному релевантному досвіді 1+1 media в комунікації з ветеранами та ветеранками й включає різноманітні формати: від спецпроєктів на диджитал-платформах і Київстар ТБ, соціальної реклами, тематичних партнерств з українським бізнесом, до інтеграції в телевізійні програми й рубрики.
«5 років тому ми отримали перемогу #EEA за проєкт про боротьбу з ейджизмом — #забутипровік. Зараз — за проєкт про тих, хто бореться з найбільшим злом цього світу. Ми стоїмо перед дуже серйозними викликами. І ми, я впевнена, впораємося — разом, пліч-о-пліч, у демократичному та вільному світі. Тож дякую вам за підтримку, за увагу і за все те, що ви робите для перемоги України», — звернулася зі сцени EEA Яна Ляхович, керівниця Департаменту корпоративних та інтегрованих комунікацій 1+1 media, нагадавши про тих українців, які досі знаходяться в російському полоні.
Також нагадуємо, що триває розробка диджитал-довідника «Життя після шрамів», який має на меті зібрати унікальний досвід бізнесу у взаємодії з ветеранами. Документ міститиме практичні поради, кейси й стратегії роботодавців, що мають успішний досвід інтеграції ветеранів і ветеранок у свої команди. 1+1 media разом з платформою для пошуку роботи robota.ua забезпечить широку дистрибуцію довідника, що висвітлюватиме важливі ініціативи українського бізнесу та надихатиме роботодавців, які лише починають системно працювати з ветеранами й ветеранками.
Українські бізнеси можуть долучитися до створення диджитал-довідника й поділитися своїм досвідом з реінтеграції ветеранів та ветеранок. Для цього потрібно заповнити анкету за посиланням. Збір кейсів триватиме до кінця 2024 року.
Основні майданчики проєкту «Життя після шрамів» — Facebook та Instagram 1+1 media, 1+1, 2+2, платформа кіно та телебачення Київстар ТБ, новинні сайти ТСН.ua, УНІАН, Главред і 1+1, телеканали 1+1 Марафон, 1+1 Україна, 2+2, ТЕТ та інші.
Партнери проєкту — Міністерство у справах ветеранів України, платформа з пошуку роботи robota.ua, Український ветеранський фонд, ГО «Серце Азовсталі», ГО «Безбарʼєрність» і спільнота «Бізнес без бар'єрів», онлайн-платформа кіно та телебачення Київстар ТБ, мережа магазинів INTERTOP.
Фото: Alexander Rentsch // Quadriga