Проєкти 1+1 media потрапили у фінал одразу двох відомих міжнародних премій
У листопаді проєкти 1+1 media отримали 5 номінацій на найбільших міжнародних преміях. Проєкти увійшли у фінали European Excellence Awards та International Brilliance Awards.
У шортлисті провідної премії з креативності в PR і комунікаціях European Excellence Awards відзначили два проєкти 1+1 media. Проєкт «Життя після шрамів» про реінтеграцію ветеранів та ветеранок потрапив до категорії «Внутрішні комунікації». А «Гай дитячих снів», мета якого вшанувати памʼять дітей, життя яких обірвала війна, відзначили в категорії «Корпоративна соціальна відповідальність». Обидва проєкти також потрапили у фінал регіональної категорії «Україна». За першість проєкти 1+1 media змагатимуться з компаніями Mastercard, BNP Paribas Bank Polska та іншими.
Актуальність і важливість проєкту «Життя після шрамів» також відзначили в ще одній премії — International Brilliance Awards, міжнародному престижному конкурсі серед світових компаній. Кейс увійшов до шортлиста в номінації «Різноманітність та інклюзія (HR Brilliance)», де конкуруватиме за перемогу з проєктами компаній BT Group, NEST (National Employment Savings Trust) та іншими.
«Зараз, в умовах повномасштабної війни, український бізнес генерує велику кількість проєктів, які вирішують ті чи інші соціальні проблеми. І креатив, підходи й завдання, які ставлять перед собою команди — справді видатні. Це помічають і за кордоном, наш досвід та знання стають унікальними. Хотілося б, звісно, щоб цих проєктів ніколи не існувало, бо всі вони так чи інакше стосуються війни… Проте реальність інша. Тож пишаємося, що, окрім 1+1 media, в шортлистах міжнародних премій зустрічаємо багато українських компаній. Щиро вболіваємо за всіх і, впевнена, разом мріємо про одну-єдину Перемогу, головну для всіх нас», — прокоментувала керівниця корпоративних комунікацій 1+1 media Яна Ляхович.
Крім того, у фінал премії Rose d’Or, яка визначає золотий стандарт якості та досягнень у створенні міжнародних теле- та аудіопрограм, потрапив головний музичний телепроєкт країни «Голос Країни 13». Європейський сезон, що було відзнято у Польщі спільно з Telewizja Polska (TVP), змагався з понад 40 країнами світу та був номінований у категорії Competition Reality.
Переможці конкурсів стануть відомі протягом грудня та січня 2025 року.