НовиниНовини30 листопада 2017

Радько Оксана - Копірайтер (стажер) Телеканал 1+1

1+1 був моїм улюбленим телеканалом з дитинства. Вже з шести  років я мріяла, що буду працювати на ньому. Щоправда, тоді я хотіла бути ведучою новин.

Вперше я відправила відеорезюме на посаду редактор сайту, але не пройшла групову гру. Тому, коли я відправляла резюме вже вдруге на спеціальність КОПІРАЙТЕР, то дуже сумнівалась, що мене таки візьмуть на стажування. Але чудо сталося. Я виконала тестове завдання та пройшла співбесіду, і ось, я вже в комфортному офісі на Кирилівській, 23.

Мене вже в перший день вразила корпоративна культура на каналі та атмосфера відкритості і доброзичливості. Девізи-надписи на стінах; працівники вітаються між собою, навіть якщо і не знайомі. Працює режим економії енергії та вторинної переробки відходів. Пластик використовують по мінімуму. Існує електронний університет для підвищення кваліфікації в різноманітних сферах, а також багато активностей для працівників: вело-навчання; армійський табір для співробітників, тощо. Люди, що творять продукт в компанії 1+1 Media – небайдужі. Часто проводиться збір грошей на благодійність. Дехто навіть відвідує притулки для тварин і допомагає не лише матеріально, а й власноруч.

Я дуже вдячна моїй наставниці Лєні за терпіння та практичні завдання, завдяки яким я трішки наблизилась до вміння писати тексти, що зворушують серця. Після двох місяців стажування я нарешті зрозуміла, чим займаються копірайтери у відділі ефірного промо. Тепер можу пояснити іншим: вони анонсують вихід нового продукту: серіалу/фільму/шоу/програми. Це робиться за допомогою вибору найцікавіших синхронів (фраз героїв) і поєднанні їх у цілісну історію. В цей анонс інколи додають авторський текст – власне копірайт. Головне завдання анонсу – за короткий час  максимально зацікавити потенційного глядача. Тобто необхідно продемонструвати сильні сторони продукту і додати трішки інтриги.

Моя освіта – сценаристка. Я вважала, що діяльність копірайтера дуже наближена до спеціальності, яку я отримала в університеті.  Але тепер  я розумію, що набагато ближчий до копірайтингу  –  маркетинг. Також я збагнула, що робота копірайтера потребує практики. Адже з кожним виконаним чи переробленим завданням в моїй голові все більше прояснювалось, яким має бути оригінальний анонс, що зачіпає.

Професія копірайтера дуже цікава. Вона творча, а також дає можливість створювати продукт, який побачать всі. Мені імпонує продукція виробництва 1+1 Media, тому мені дуже сподобалось стажування, адже не довелось нікого обманювати. Я анонсувала\рекламувала ті серіали\програми, які мені особисто дуже подобались. Я була б щаслива, якби більше українських глядачів побачило якісний український продукт виробництва телеканалу, який мені до душі.

Це було два шалених місяці стажування. Я дуже старалась встигати все: і навчатися в Києво-Могилянській академії на магістратурі, і допомагати мамі з ремонтом  в активній стадії. Лише висипатися не встигала, але це не так важливо. Адже емоції  і досвід, отримані від стажування варті того! Тепер я знаю, як має виглядати компанія, яка піклується про своїх працівників та створює їм комфортні умови для роботи. Тепер я розумію, чим займається копірайтер і роблю перші кроки в тому, щоби ним стати. Ця професія мене цікавить. Я дуже вдячна телеканалу 1+1 за таку можливість адаптації в доросле життя для студентів!  Тому закликаю всіх, хто хоче змінити напрям свого життя, навчитися чомусь новому, чи долучитися до роботи в компанії, яка сповідує європейські цінності, - наважитися та надіслати відеорезюме на вакансію мрії. 

Читайте також