НовиниНовини31 серпня 2018

Рейтингове літо 2018 для телеканалу «Бігуді»

Протягом трьох літніх місяців, канал встановлював власні абсолютні рекорди долі за різними  аудиторіями.

 

За комерційною аудиторією «Жінки 18-54» у червні досягнуто показника долі – 1,27%, у липні – 1,21%, а у серпні – 1,22%.

Крім того, липень 2018 перетнув позначку середньодобової тривалості перегляду за аудиторіями «Всі глядачі України (4+ років)», отримавши цифру 47 хвилин.

До порівняння, влітку у 2017 році доля за комерційною аудиторією «Жінки 18-54» досягала – 1,19%. А середньодобова тривалість перегляду за аудиторією «Всі глядачі України (4+ років)» сягала 37 хвилин за добу.

«Основна аудиторія каналу «Бігуді» – жінки. Це потребує особливого підходу до формування контентної сітки. Результати показують, що зараз вона дійсно оптимальна. Але любов глядача для нас у пріоритеті, тому ми будемо продовжувати працювати над її вдосконаленням, аби залучити ще більшу аудиторію», – розповідає Іванна Найда, генеральний продюсер нішевих каналів 1+1 медіа.

Основними продуктами каналу «Бігуді» є українські та закордонні серіали, зокрема турецькі та індійські. Улюбленими проектами аудиторії каналу є «Нескінченне кохання», «Я кажу – Так!» та інші.

 

Читайте також