НовиниНовини25 квітня 2018

«Сніданок з 1+1» оновив власний рекорд телеперегляду за останні 10 років

За результатами попереднього тижня, 16-20 квітня 2018 року, «Сніданок» зібрав рекордну аудиторію. Частка програми за цільовою 18-54 (Україна) становила 15.1% – це найвищий показник програми за останні 10 років. А за аудиторією 18-54 (міста 50 тис+) частка склала 14.9% – це рівень рекордної для програми частки з 2005 року.

Ранковий блок «1+1», який включає в себе «Сніданок з 1+1» та випуски ТСН, за результатами тижня впевнено лідирував у своєму слоті, значно випередивши конкурентів за часткою аудиторії.

Зазначимо, досягнення минулого року дозволили «Сніданку з 1+1» потрапити до шорт-листа одразу у п’яти номінаціях престижної премії «Телетріумф», оголошення результатів якої відбудеться вже сьогодні. Так, «Сніданок з 1+1» та його співробітники представлені у номінаціях «Ранкова/денна інформаційно-розважальна програма», «Ведучий ранкової інформаційно-розважальної програми, «Інтерв’юер», «Режисер-постановник ранкової/денної програми» та «Оператор промо-ролика/ID каналу». У 2018 році «Сніданок» продовжує дивувати глядачів. До студії програми приходили найбільш авторитетні експерти, у березні ведучі програми виступили з мотиваційним промовами, присвяченими проблемі булінгу у школах, а нещодавно Руслан Сенічкін та Людмила Барбір повернулися з Грузії та підготували серію спеціальних сюжетів для рубрики «Мій путівник». Крім того, «Сніданок» розширює роботу поза межами ефіру та запустив спецпроект у Facebook – інтерв’ю з зірками у прямому ефірі.

Читайте також