НовиниНовини18 квітня 2019

«Сніданок з 1+1» встановив рекорд телеперегляду за 13 років

Прихильність глядачів до ранкового шоу «Сніданок з 1+1» продовжує зростати – програма оновила власний рекорд телепередгяду за останні 13 років. За результатами попереднього тижня, 8-12 квітня 2019 року, частка «Сніданку з 1+1» за аудиторією 18-54 (50К+) сягнула 15.9% – це найвищий показник програми з 2006 року. Також «Сніданок з 1+1» продовжує впевнено утримувати лідерство в ранковому слоті, помітно випереджаючи телепродукти інших каналів.

«Для нашої команди телеглядачі є основним джерелом мотивації та натхнення, і ми раді, що новинки сезону, спрямовані на встановлення більш тісного зв’язку із аудиторією, не лише позитивно вплинули на показники телеперегляду, але і отримали багато схвальних відгуків. Ми вражені кількістю охочих потрапити до нашого ток-шоу щочетверга, а  перші результати голосування у прямому ефірі на базі платформи Viber нас надихають робити програму ще більш інтерактивною, а глядачів – ще більш залученими», - коментує директор департаменту ранкового мовлення каналу «1+1» Юлія Жмакіна.

Крім того, телеглядачі дуже позитивно сприйняли ряд нових рубрик, які вийшли від початку року - «Правила Сніданку. Діти», «Фросіна погода», «#ТАКаШО» та «Сніданок про любов».

Слідкуйте за новинками в ефірі «Сніданку з 1+1» щоранку в будні з 6:30.

Нагадаємо, нещодавно «Сніданок з 1+1» запустив платформу голосування у прямому ефірі на базі Viber. Опитування не обмежені темами, а їх результати оголошують у той же день під час прямого ефіру. До прикладу, вони можуть стосуватися ситуації навколо укладання договорів із сімейними лікарями; музичних, літературних чи гастрономічних вподобань глядачів, або ж образів ведучих. Аби впливати на ефір «Сніданку з 1+1», взяти участь в опитуванні долучайтеся до Viber-каналу програми.

Читайте також