
«Суспільство в часи викликів»: на ELLE ACTIVE FORUM 2025 обговорили ШІ, нові медіа й інклюзивність
7 червня в UNIT.City вже вдесяте відбувся ELLE ACTIVE FORUM — щорічна подія від ELLE Україна, що об’єднує активних, свідомих, небайдужих. У часи викликів і змін форум залишається простором, де народжуються сенси, підтримка й натхнення. Медіапартнером події стали 1+1 media та Київстар ТБ.
Цьогоріч тема форуму — «Суспільство в часи викликів». У фокусі — адаптація до нових реальностей, роль жінок у побудові майбутнього, ментальне здоровʼя, інклюзія, штучний інтелект, сила персональних медіа та переосмислення цінностей.
Відкрила подію своєю презентацію на тему “Технології та ШІ: вороги чи союзники?” Тетяна Лукинюк — директорка Google Україна.
Панельна дискусія на тему інклюзивності у контексті війни пройшла за учасниці Золи Кондур - проєктної менеджерки Ради Європи, Катерини Руссу - громадської діячки, координаторки програм ГО «Правозахисний Ромський центр», Олени Шевченко – голови ГО Insight та Катерини Приймак - очільниці руху Veteranka. Модерувала панель Наталя Нагорна - військова кореспондентка ТСН.
Про освіту без фільтрів та сучасні виклики у шкільному середовищі поспілкувались під час панельної дискусії Ліна Жигінас - СЕО мережі приватних освітніх закладів КМДШ ВСЕСВІТ та Соня Забуга - головна редакторка ELLE Україна.
Ще одна панельна дискусія розглянула феномен персональних платформ як нових медіа. До обговорення долучились Наталя Островська - Ведуча 1+1 Марафон і ТСН, журналістка. Менторка благодійного проєкту «Здійсни мрію» від 1+1 media та Тарас Березовець - начальник групи звʼязків із громадськістю відділу комунікацій Командування сил ТрО, майор ЗСУ. Автор телеграм-каналу та ютуб-каналу. Модераторкою стала Анна Давиденко - селебриті-маркетинг-менеджерка, співавторка подкасту про PR, слова та сенси «Не під запис».
Представниці українсьої fashion-сфери обгорили як масштабувати український fashion-бізнес у нових умовах. В даній панельній дискусії взяли участь Ірина Данилевська - співзасновниця та СЕО Ukrainian Fashion Week, Наталія Гуріна - заступниця голови правління Райффайзен Банку, Крістіна Бобкова - українська дизайнерка, засновниця бренду жіночого одягу BOBKOVA, Тетяна Абрамова - СЕО та засновниця компанії RITO GROUP, бренди RITO та 91LAB, Олена Філь - співвласниця українського бренду концептуального одягу Juliya Kros, кандидатка психологічних наук.
Всі кошти від продажу квитків було направлено на допомогу ЗСУ, а саме на FPV дрони для 71-ої єгерьскої бригади ДШВ.