
«Сьогодні ефективність комунікацій — це не лише набуті якісні контакти»: тренінг від Forward Media для 1+1 media
Команда медійного агентства Forward Media, яке є частиною групи Havas Village, провела тренінг для партнера 1+1 media на тему кросмедійного планування.
На унікальний захід завітало 32 людини для отримання нової інформації, яка допоможе поглибити знання в цій галузі. Захід відбувся у форматі динамічної презентації та цікавого діалогу для легкого засвоєння інформації.
«Вдячні команді за проведений тренінг з кросплатформного медіапланування. Сьогодні ефективність комунікацій — це не лише набуті якісні контакти, а й максимізація ROI, коли ти впевнений у кожні вкладеній гривні», — ділиться Віктор Шкробот, керівник управління досліджень та розвитку брендів 1+1 media.
Зокрема, обговорили підходи до планування кросмедійних кампаній, оцінку впливу кожного медіаканалу на отримані результати, використання сучасних технологій і частоту контактів відповідно до майданчиків. А також:
- Розрахунок і коефіцієнти для прорахунку кросохоплення.
- Тривалість кампаній, кількість креативів, формати креативів, ефективні майданчики для просування та таргети; лайфхаки, з того, що змінилося за час повномасштабного вторгнення.
- Оптимізація звітності та аналізу результатів: кросохоплення, охоплення кожного медіаканалу, ефективність форматів і креативів.
- Чому варто надавати перевагу при плануванні того чи іншого виду/жанру/типу продукту.
- Зовнішні інструменти та парсери для автоматичного збору аналітики за опублікованими промокампаніями.
- Можливості зведення промоматеріалів з наявних майданчиків.
Тренінг був наповнений корисною інформацією з доступними прикладами, серед яких розповідали й про експеримент з ШІ. Його суть полягає в тому, що у вирішенні 18 різних завдань, підібраних за аналогією зі щоденними завданнями в BCG, консультанти, яким допомагав ChatGPT-4, впоралися краще за своїх колег без асистента. Консультанти за допомоги ШІ виконували на 12,2% більше завдань, розвʼязувати питання на 25,1% швидше й мали на 40% вищі результати за тих, хто не користувався цією технологією.
«Проведення тренінгів — це користь не тільки для колег, яким це презентуєш, але і для себе та своєї команди, бо поки ти готуєш матеріали, і сам теж навчаєшся, намагаєшся знайти тренди, новинки, а потім застосувати це на практиці», — розповідає Наталія Старомужева, Client Servise Director у Forward Media, — «Дуже драйвить ділитися досвідом з колегами, відчувати, що для них це корисно і вони надалі будуть використовувати ці знання у своїх проєктах».
Учасники отримали цінні інсайти, які дозволять максимізувати ефективність медійних зусиль, забезпечити точність у вимірюванні результатів та відкрити нові можливості для стратегічного планування, підвищуючи ефективність медійних кампаній.
«У партнерів чудове відчуття сильних і слабких сторін кожної з платформ, значний досвід комбінування майданчиків залежно від аудиторії та цілей кампанії та ґрунтовне розуміння запитань, які варто ставити перед собою перед стартом кожної кампанії. Було багато речей, які корисно нагадувати собі регулярно, рівно як і нових, по-іншому структурованих і поданих. В 1+1 media ми вже впроваджуємо ініціативи з запропонованих підходів як до майбутніх кампаній, так і у звітності. Адже її правильна організація грає далеко не останню роль у підвищенні нашої власної ефективності», — доповнює Віктор Шкробот.
Таким чином, тренінг сприятиме досягненню нових поставлених цілей.