
Телеканал 1+1 став лідером телеперегляду на вихідних
Флагманський телеканал групи 1+1 media – 1+1 – демонструє високі показники телеперегляду за підсумками вихідних 24-25 квітня. Зокрема, в суботу, 24 квітня, 1+1 став лідером серед усіх загальнонаціональних каналів України з часткою 12,7% за аудиторією 18-54 (50 тис.+) — це найкращий показник 1+1 з початку року.
Такі результати зумовлені високою зацікавленістю глядачів до проєктів, що транслювалися у суботу. Так, новий випуск «Світу навиворіт» з Дмитром Комаровим отримав рейтинг 3,2% та частку 13,8%. Епізод, присвячений розкішному життю в небагатому Пакистані, став найпопулярнішим у цьому сезоні тревел-шоу.
Вечірній випуск ТСН з рейтингом 4,6% та часткою 17,5% також продемонстрував свої найкращі результати з початку 2021-го. А прем’єра нової серії «Вечірнього кварталу» пройшла з рейтингом 4,6% та часткою 15,7%. Таким чином, ТСН та «Вечірній квартал» стали кращими програмами за тиждень на українському телебаченні.
У неділю, 25 квітня, телеканал 1+1 втримав лідерство телеперегляду, здобувши частку 10,8% за аудиторією 18-54 (50 тис.+)*. У цей день глядачі спостерігали за розв’язкою 11 сезону вокального шоу «Голос країни». Фінальний епізод проєкту зібрав кращу частку сезону — 16,5% та рейтинг 4,4%, а сумарно випуск переглянуло 4,15 млн українців*.
Зазначимо, що «Голос країни», переможцем якого став підопічний Надії Дорофєєвої Сергій Лазановський, протягом усього сезону здобував високі показники телеперегляду. Середній рейтинг усіх випусків за аудиторією 18-54 (50 тис.+) склав 4,0%, а частка — 14,3%.
*Дані наведено за аудиторією 18-54 (50 тис.+)
*Дані наведено за комерційну добу (6:00-26:00)
*Дані по охопленню наведено за аудиторією 4+ (вся Україна)
*Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі — Nielsen. Дані попередні станом на 26 квітня 2021 р.