
Телеканал 1+1 став лідером телеперегляду в січні на платформі Київстар ТБ
Згідно даних, у січні перегляд контенту в прямій трансляції користується найбільшою популярністю — частка абонентів складає 99%, а 68% глядачів обирають перегляд ефіру у записі. Щодо способу перегляду, то користувачі переважно обирають Smart TV і Android TV — 64%, ТВ-приставку — 35%, а мобільний телефон та інші веб-інтерфейси мають частки 23% та 12% користувачів відповідно.
Нагадаємо, що у грудні 2021 року Київстар ТБ та незалежне рейтингове агентство BIG DATA UA розпочали співпрацю з метою збагачення Big Data Rating — даних вимірювання поведінкових настроїв глядачів в ОТТ-сегменті. На початку січня BIG DATA UA представило огляд показників перегляду за грудень, де телеканали групи 1+1 media стали лідерами у своїх нішах.