Телеканал 1+1 став лідером за переглядами першого телевізійного тижня 2021 року
Канал 1+1 продовжує здобувати перемоги та демонструвати високі показники телепереглядів. Цього разу телеканал із середньою часткою 9,6% став лідером переглядів за комерційною аудиторією за тиждень із 4 по 10 січня 2021 року.
Найбільше увагу глядачів привернув телесеріал «Шукаю жінку з дитиною», третя серія якого стала найрейтинговішою подією тижня за комерційною аудиторією (рейтинг 5,1%, частка 18,3%).
Також традиційно українці дивилися на 1+1 новини: випуски ТСН у будні зі значним відривом лідирували серед усіх новин як за аудиторією 18-54 (50К+) із рейтингом 3,9% та часткою 13,9%, так і за 18+ (рейтинг 5,1%, частка 12,6%).
За результатами тижня 4-10 січня 2021 1+1 media стала єдиною групою, якій вдалося збільшити частку за комерційною аудиторією відносно попереднього святкового тижня: до 19,0%.
Нагадаємо, 3 січня 2021 року вечірній випуск ТСН встановив річний рекорд охоплення аудиторії. Так, новини о 19:30 на «1+1» подивилися 4,62 мільйона українців*. Це рекордний результат із січня минулого року.
Підсумковий випуск ТСН 31-го грудня подивилося 4,3 мільйона телеглядачів*. Рейтинг програми склав 4,2%, частка – 13,5% за аудиторією 18-54 (міста 50 тис.+). Випуск став лідером слота.
Новорічне привітання президента найкраще серед усіх телеканалів дивилися на «1+1», звернення стало найкращою програмою 31 грудня за аудиторією 18-54 (міста 50 тис.+). Рейтинг склав 10,9%, частка – 23,7%, охоплення – 3,6 мільйона глядачів*.
Всі дані наведені за фінансову добу 6:00-26:00
*охоплення за аудиторією 4+ (Україна)