НовиниНовини21 березня 2018

Телеканал «1+1» запустив чат-бота для Viber

Сьогодні аудиторія спільноти «1+1» у Viber перевищує 110 тис. користувачів і постійно зростає. Запуск бота дозволить телеканалу бути ближчим до аудиторії і побудувати діалог з кожним глядачем завдяки онлайн-активностям та персональним розсилкам. Так, користувачі чат-боту можуть підписатися на оновлення улюблених телепроектів і новин з 5 рубрик: «Ведучі 1+1», «Рецепти», «Поради астролога», «Здоров’я, корисні поради» та «Зіркове життя». Крім того, цифровий помічник здатен надати відповіді на найпопулярніші запитання від глядачів. Бот інформує про роботу телеканалу і може допомогти, наприклад, з інструкцією по налаштуванню тюнеру або повідомити про актуальні кастинги, вакансії та прем’єри.

Телеканал не перший раз використовує ботів для онлайн-комунікації з аудиторією. Сьогодні чат-боти допомагають глядачам «1+1» брати участь в інтерактивних заходах та часто є другим екраном під час телетрансляцій. Наприклад, учасники паблік-чату «Голос країни» у Viber можуть відчути себе зірковими тренерами. Так, під час ефіру у користувачів з’являються інтерактивні кнопки, які можуть «повертати» крісло журі. За підсумками кожного випуску, у чаті спільноти створюється «народна команда» артистів, за яких голосували у месенджері.

«За допомогою чат-ботів ми привертаємо та утримуємо увагу аудиторії як до, так і після ТВ-трансляцій. Використання цієї технології створює унікальний досвід користування у цифровому просторі на всіх платформах, в тому числі, у Viber. Такий досвід можна монетизувати, а результат – виміряти», - відзначила Анна Ткаченко, директор діджитал-напрямку 1+1 медіа.

Чат-бот для спільноти «1+1» у Viber є внутрішньою розробкою групи і був створений фахівцями департаменту 1+1 Digital. Планується, що у майбутньому функції цифрового помічника будуть розширені.        

«Месенджери є однією з популярних платформ, які бренди все активніше використовують у своїй комунікації. Чат-боти – прекрасний інструмент, який дозволяє ефективно спілкуватись з великою кількістю користувачів одночасно. Ми активно його використовуємо у великих маркетингових проектах бренду «1+1»», - говорить Олена Мартинова, директор зі стратегічного маркетингу 1+1 медіа.

  

Читайте також