У День святого Миколая кошти від ТВ-реклами у першому праймовому блоці 1+1 media спрямує на втілення мрій дітей героїв
Традиційно, в різдвяний та передноворічний період 1+1 media організовує низку благодійних ініціатив спільно з ідейними партнерами та допомагає тим, хто цього потребує в межах проєкту «Здійсни мрію».
Цьогоріч, 6 грудня, у День святого Миколая, перший рекламний блок у вечірньому праймі на 1+1 Україна стане благодійним. Всі кошти, отримані від рекламодавців за цей період, 1+1 media в колаборації з БФ Liberty Ukraine спрямує на втілення матеріальних бажань дітей, які втратили одного або обох батьків унаслідок війни.
У компанії закликають усіх небайдужих глядачів переглядати рекламу у період з 19:00 до 20:00 на 1+1 Україна, долучаючись до добрих справ і здійснення дитячих мрій.
Аби кожна дитина змогла відчути підтримку, ментори соціального проєкту «Здійсни мрію» від 1+1 media — Неля Шовкопляс, ведуча «Сніданок з 1+1» на 1+1 Україна, Наталя Островська, ведуча ТСН і 1+1 Марафон, Нікіта Добринін, ведучий проєкту «Ближче до зірок» на телеканалі ТЕТ, Тімур Мірошниченко, ведучий телепроєктів 1+1 media, — записали тематичне звернення до глядачів, яке вже доступне на офіційних сторінках в Instagram, Facebook.
«Проєкт подарунків на Різдво для дітей, чиї батьки віддали життя за Україну, ми започаткували три роки тому, розуміючи, що турбота про ці сім’ї — це наш спільний обов’язок. Втративши батька чи матір, ці діти втрачають частинку свого світу. Але вони залишаються майбутнім нашої вільної, сильної країни. Наша мета — нагадати їм, що вони не самі, що ми пам’ятаємо їхніх героїчних батьків і будемо разом будувати Україну, за яку ті боролися», — прокоментувала Тоня Левчук, співзасновниця фонду Liberty Ukraine.
Нагадаємо, що торік, 6 грудня, 1+1 media перезапустила соціальний проєкт «Здійсни мрію», прагнучи розповідати про дітей, які наближають нашу перемогу та допомагати малечі, в якої повномасштабна війна відібрала право на дитинство. За цей час команда ініціативи реалізувала низку мрій дітей захисників.