НовиниНовини10 квітня 2020

Українці найчастіше дивляться та найбільше довіряють каналу «1+1», — дослідження Info Sapiens

За даними всеукраїнського національного репрезентативного опитування Info Sapiens, серед українських телеканалів жителі країни найчастіше дивляться канал «1+1», і йому продовжують довіряти найбільше.

Дослідження громадської думки проводилося 25-29 березня 2020 року щодо ситуації в Україні під час пандемії коронавірусу. Серед іншого, питання стосувалися і джерел отримання інформації жителями країни. Так, телебачення залишається головним джерелом отримання інформації: три чверті українців (74%) отримують новини з телебачення. На другому місці зі значним відривом залишаються українські інтернет-сайти, новини з яких дізнаються менше половини (47%) українців, а на третьому - соціальні мережі (42%).

Крім того, відповідаючи на питання, новини або політичні програми якого каналу ви дивитеся регулярно, 45% опитаних зазначили канал «1+1». Такий показник є найвищим серед всіх українських телеканалів. На другому місці опинився канал «ICTV» (32%), а на третьому - канал «Україна» (28%). Дослідження також показало, що як і в 2019, так і в 2020 році, каналу «1+1» довіряють найбільше (22%). Телеканалам «ICTV» і «Україна» відповідно довіряють 9% і 7% населення.

Канали групи 1+1 media за підсумками перших тижнів карантину нарощують охоплення. Щоденне охоплення каналу «1+1» залишається найбільшим серед усіх українських каналів і у квітні зросло до 31% за аудиторією 18+ (вся Україна). Це означає, що щодня кожен третій українець дивиться «1+1».

На тлі сформованої у країні ситуації «ТСН» залишається кращою новинною програмою. Щовечора у середньому 3,8 млн осіб дивляться основний випуск «ТСН», і близько 5,4 млн контактують з підсумковим «ТСН. Тиждень». Команда ТСН цілодобово стоїть на варті всіх подій, щоб інформувати українців про всі важливі теми, що стосуються пандемії коронавірусу.

Останні чотири випуски соціально-політичного ток-шоу «Право на владу», яке підіймає найактуальніші проблеми країни, виходили без глядачів у студії та висвітлювали бентежні для кожного українця питання життя країни у період пандемії коронавірусу. Програма продовжує лідирувати у своєму сегменті.

Зазначимо, що дослідницька агенція Info Sapiens спеціалізується на проведенні досліджень громадської думки, поведінкових замірах, аналізі даних з вторинних джерел, та дотримується всіх дослідницьких стандартів ESOMAR.

Посилання на повну версію дослідження: https://sapiens.com.ua/publications/socpol-research/115/IS_Coronavirus_PART2.pdf?fbclid=IwAR1sF6UvgConK6OOUTRNRhtvTqcTdvWYwysepZzE_ScxIDp5_gRkiq819bw

Інформація про дослідження

Вибірка дослідження складає 809 респондентів. Опитування проводилося методом CATI (телефонні інтерв'ю з використанням комп'ютера, computer-assisted telephone interviews) на основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів. Вибірка репрезентативна для дорослого населення (віком 18 років і старше) України за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном проживання. З дослідження вилучена Автономна Республіка Крим, а у Донецькій та Луганській області опитування проводилося тільки на територіях, що контролюються Україною. Максимальна теоретична похибка не перевищує 3,4%. Опитування проводилося 25-29 березня 2020 року за власні кошти Info Sapiens.

Читайте також