НовиниНовини6 червня 2018

Відзнаки кейсу в інстаграм «Top.school» на Київському міжнародному фестивалі реклами

Кейс в інстаграм «Top.school», розроблений спільно командами маркетингу 1+1 медіа та агентством Postman у рамках промо-кампанії до українського серіалу «Школа», здобув відзнаки у чотирьох категоріях Київського міжнародного фестивалю реклами й визнаний кращим в секції «BEST MARKETING INNOVATIONS».

Разом з тим, проект відзначений двома бронзами секцій «DESIGN & BRANDING» та «INDUSTRY CATEGORIES», а також увійшов до шорт-листу номінації «TRAVEL, LEISURE, ENTERTAINMENT, HORECA» і «USE OF TV&OTHER SCREENS, RADIO& AUDIO PLATFORMS»

Фіналісти були оголошені 1 червня на Церемонії нагородження фестивалю. Роботи учасників оцінювали 85 членів журі з 27 країн світу.

Нагадаємо, «Школа» − перший україномовний серіал виробництва «1+1 Продакшн», який розповідає невигадані історії з життя сучасної школи, підлітків, про їх стосунки із викладачами та батьками. Стрічка «Школа» стала найрейтинговішим серіалом на українському ТБ у сезоні осінь 2017 – зима 2018 по аудиторії 18-54 (Україна). Також продукт був представлений на найбільшій європейській щорічній виставці аудіовізуального контенту MIPTV-2018 у Каннах, де викликав неабиякий інтерес, та за перші кілька днів виставки три телекомпанії виявили бажання придбати формат.

Читайте також