НовиниНовини23 вересня 2021

YouTube-канал тревел-шоу «Світ навиворіт» об'єднав два мільйони підписників

У вересні YouTube-канал групи 1+1 media «Світ навиворіт» перетнув позначку в 2 млн підписників. Минулого року проєкт здобув срібну відзнаку від відеохостингу, а найпопулярніше відео на каналі переглянуло більше 7 млн людей — це випуск про подорожі Дмитра Комарова Індонезією.

Загалом на каналі публікуються випуски одразу двох проєктів Дмитра Комарова — «Світ навиворіт» та «Мандруй Україною», які одночасно є популярними як у лінійному телебаченні, на телеканалі 1+1, так і в Digital.

До слова, один з випусків «Мандруй Україною» став найпопулярнішою тревел-програмою в історії українського телевимірювання, зібравши частку 21,7% за аудиторією 18-54 (50 тис.+) та рейтинг — 2,7%.   

«Пишаємося, коли проєкти, які транслюються на телебаченні, стають популярними в Digital. Це свідчить про мультижанровість контенту, що зацікавлює різноманітну аудиторію. «Світ навиворіт» — наш проєкт-бестелер, а динаміка YouTube-каналу щомісяця демонструє хороші показники. Далі — діамантова кнопка, і це точно можливо!», — прокоментував Олександр Козаченко, керівник розважального напрямку контентних продуктів.

YouTube-канал «Світ навиворіт» зареєстровано 10 жовтня 2010 року. Сумарно відео на каналі переглянули більше, ніж 420 млн разів. Крім цього, група 1+1 media має 19 відзнак від відеохостингу YouTube — 6 золотих та 13 срібних кнопок.

Читайте також