НовиниНовини4 травня 2018

YouTube-канали групи 1+1 медіа отримали нові відзнаки

YouTube-канали проектів, що виходять в ефірі каналу 1+1, відеохостинг нагородив за популярність. Золоту кнопку YouTube група 1+1 медіа отримала за 1 000 000 підписників на каналі «Голосу країни», срібні кнопки у серіалу «Школа», де наразі майже 400 000 підписників, і у «Світського життя», де вже більше 100 000 підписників.

«Така кількість відзнак дійсно свідчить про великий інтерес аудиторії до відеоконтенту. Українському глядачу потрібний такий продукт. Ми плануємо і надалі розвивати YouTube-канали проектів та створювати новий контент для них. Крім того, ми готуємо дещо нове і досить неочікуване для нашої талановитої аудиторії, але про це згодом», -  коментує директор діджитал-напрямку 1+1 медіа Анна Ткаченко.

Нагадаємо, «Голос країни» – один із найпопулярніших серед 45 YouTube-каналів 1+1 медіа. Профіль проекту на відеохостингу було створено у 2011 році. Сьогодні він містить випуски 8 сезонів шоу, ексклюзивні інтерв’ю та бекстейджі, а також включає відео з шоу «Голос.Діти». Нагороду від YouTube канал проекту отримує вже вдруге, попередня відзнака – срібна кнопка.

YouTube-канал улюбленого серіалу молоді – «Школа» – створений командою 1+1 медіа півроку тому і вже налічує 398 500 підписників. Сумарна кількість переглядів відео - 59 543 838. На каналі серії популярного серіалу, інтерв'ю акторів та відеозвіти із кастингів до нового сезону.

 

Канал проекту «Світське життя» створений близько трьох років тому, загальна кількість переглядів відео - 51 061 849. Бали і карнавали, приголомшливі вечірки та приватні свята, кінофестивалі і тижні моди, ралі, рейди і кінні перегони – канал містить звіти з найгучніших світських подій із чарівною ведучою Катериною Осадчою. 

Всього у YouTube-каналів групи 1+1 медіа – вісім кнопок від відеохостингу: золота і срібна у шоу «Голос країни», срібні у YouTube-каналів: 1+1, ТСН, ТЕТ, проекту «Світ навиворіт», серіалу «Школа» та «Світського життя».

 

Читайте також