НовиниНовини14 липня 2025

Знімання фільму, прем’єра ТВ-проєкту про реінтеграцію ветеранів і волонтерство: 1+1 media підбила підсумки II кварталу 2025 року

Компанія 1+1 media підбиває підсумки другого кварталу 2025 року в частині корпоративної соціальної відповідальності, партнерств і спецподій.

Ключові результати — у матеріалі.

Весняні премʼєри 1+1 media й зростання частки «Сніданку з 1+1»

Телеканал 1+1 Україна. Серед здобутків другого кварталу року — впевнене лідерство телеканалу 1+1 Україна в ранковому слоті: середня частка «Сніданку з 1+1» зросла до 12,2%. Найбільше українці дивилися випуски 24 та 25 квітня, які зібрали частку 17,6% (аудиторія 18–54, 50 тис.+). Також широку увагу глядачів також привернув випуск програми «Світ навиворіт з Дмитром Комаровим. Україна» про «Запоріжсталь»: епізод зібрав рекордний результат 10,3% й увійшов у ТОП-10 найкращих програм травня.

Телеканал 2+2. На 2+2 у квітні відбулася прем’єра містичного детективного серіалу власного виробництва «Злі духи». Під час першого показу 4-серійний проєкт зібрав частку 3,2% серед комерційної аудиторії 18–54 (50 тис.+) та 4,2% цільової чоловічої аудиторії каналу.

Телеканал ТЕТ. Найуспішнішою розважальною програмою ТЕТ став 5 сезон шоу «Я люблю Україну», який пройшов з найвищою середньою часткою 7,0%. Випуск 4 травня (6 епізод) встановив абсолютний рекорд — частка сягнула 8,4%. А найцікавішим для глядача був 5 випуск 27 квітня 2025 року — його дивилися в середньому 58 хвилин.

Волонтерство, донорство й дитячі мрії: соціальний вектор 1+1 media

1+1 media реалізує масу ініціатив, що сприяють формуванню суспільства без барʼєрів, пошуку внутрішньої стійкості й нових змістів. Так, у межах проєкту «Здійсни мрію» протягом квітня-червня 2025 року командою було реалізовано 4 нематеріальні бажання дітей, які втратили батьків унаслідок війни. Дві мрії було здійснено безпосередньо під час знімання різдвяної комедії «Вартові Різдва» від 1+1 media: на майданчик завітали Діти Героїв, які хочуть повʼязати свою долю з кінематографом.

Продовжила діяльність й ініціатива «Гай дитячих снів», що має на меті формування культури пам’ятування й передбачає висадження райських яблунь у пам’ять про дітей, життя яких обірвала війна рф проти України. У травні 2025 року 1+1 media й БФ «Озеленення України» висадили 50 дерев пам’яті у с. Козинці Київської області.

Крім цього, одним зі складників корпоративної культури 1+1 media є волонтерство. За другий квартал 2025 року корпоративна команда долучилася до 2 благодійних забігів, Дня донора в офісі компанії, понад 10 соціальних активностей, здійснили волонтерську поїздку до притулку «ДворНяшкам дім» і зібрали близько 250 кг речей для внутрішньопереміщених осіб. Також ініціатива «Foodtruck — їжа без кордонів» спільно з партнерами приготували й роздали понад 130 тис. порцій гарячого харчування рятувальникам, медикам, поліцейським і постраждалим від обстрілів українцям на Сумщині.

Команда Київстар ТБ теж активно долучається до важливих змін: платформа співпрацює з ГО «Агенти крові» й популяризує донорство крові в Україні. Так, кожен, хто здає кров у центрах партнера, отримує промокод на 30 днів безоплатного доступу до контенту на Київстар ТБ, а також тематичний пін з написом «Справжній супергерой – це ти». 

За ІІ квартал 2025 року ініціатива залучила близько 3 тис. донорів. Також завдяки спеціальному пакету «Київстар ТБ Благодійний» платформа акумулювала понад 180 тисяч гривень на підтримку дитячої медицини. Кожен користувач платформи, який активував пакет «Благодійний» автоматично допомагає дітям, бо до 40% від його вартості спрямовується на підтримку ініціативи «Дитяча надія».

Окрім цього, 14 червня, до Всесвітнього дня донора крові на платформі презентували проєкт «Допомога у тебе в крові» — цикл відео-інтерв’ю між донорами та людьми, чиє життя вони врятували. 

Взаємодія з ветеранами та ветеранками й культура памʼятування

1+1 media вже понад 11 років працює з ветеранським напрямом для того, щоб сприяти комфортній реінтеграції в цивільне життя тих, хто повертається з фронту. Також компанія використовує диджитал-ресурси, щоб сприяти популяризації цієї теми серед українців.

Так, 26 червня на телеканалі 1+1 Україна успішно стартував проєкт «Життя після шрамів», який зібрав частку дивлення 7,8% за аудиторією 18–54 (50 тис.+). Серіаліті розповідає про реінтеграцію ветеранів та ветеранок у цивільне життя й має на меті допомогти тим, хто повертається з фронту й тим, хто поруч. Епізоди проєкту виходять щочетверга о 10:30 на телеканалі 1+1 Україна. Серед тем: підтримка ветеранів, адаптація робочого місця, вміння слухати й чути. Також було опубліковано 5 випусків диджитал-рубрики «Життя після шрамів» у соцмережах.

Підтримка військових, ветеранів і вшанування памʼяті полеглих героїв є невід’ємною складовою соціальної місії 1+1 media. Щодня в ефірі «Сніданку з 1+1» звучать історії захисників, які віддали життя за Україну. Такі розповіді, разом із загальнонаціональною хвилиною мовчання, формують культуру пам’яті — звичку щодня згадувати й дякувати тим, хто пожертвував життям заради нашого майбутнього. 

Крім кого, працівники компанії створюють майданчики для комунікації з ветеранами. Так, у травні 2025 року за підтримки 1+1 media відбулася Veterans’ Reintegration Conference, а телеканал ТЕТ провів 4 гри «Я люблю Україну» в Tytanovi, Серце Азовсталі й БФ «Запорука».

Безбар’єрність: мультфільми для дітей жестовою мовою

Київстар ТБ разом із телеканалом ПЛЮСПЛЮС та ГО «Безбар’єрність» переклали жестовою мовою нові серії мультфільму «Україна. Нескорені міста» про Харків і Миколаїв. Ініціатива покликана зробити патріотичний контент доступним для дітей із порушенням слуху й підтримати інклюзивність у медіа. Мультфільми вже доступні на Київстар ТБ та YouTube- каналі ПЛЮСПЛЮС.

Партнерства й нові проєкти

1+1 media регулярно підтримує соціально важливі проєкти й ініціативи. Так, у другому кварталі 2025 року компанія реалізувала 23 партнерства з брендами й подіями, серед яких — взаємодія з ВДНГ, Forbes, ELLE, Книжковим Арсеналом, Veterans’ Reintegration Conference, Strong Spirits Games, Global Teacher Prize, Run Ukraine, Atlas Festival та іншими. Наразі триває співпраця з 16 партнерами.

Серед масштабних заходів — перший в Україні міжнародний конкурс-фестиваль ударних інструментів для дітей та юнацтва Drum Island Fest і безплатний фестиваль кіно для дітей і підлітків Чілдрен Кінофест — генеральним партнером подій став телеканал ПЛЮСПЛЮС. 

Також Київстар ТБ разом з 1+1 media стали партнером фестивалю глядацького кіно Миколайчук OPEN і Чілдрен Кінофесту. Ця співпраця є частиною соціального напрямку роботи платформи, що спрямований на підтримку й розвиток українського кінематографа. 

Крім цього, 1+1 media завершила знімання власного повнометражного фільму «Вартові Різдва». Головні ролі в ньому виконали Станіслав Боклан, Михайло Кукуюк й Іван Бліндар. Загалом фільм знімали понад 40 змін, для наймасштабнішої сцени залучили 250 людей, а для створення зимової атмосфери влітку засніжили понад 1 гектар території. Картина вийде у кінопрокат уже цього року.

Розвиток працівників і молоді

1+1 media регулярно організовує внутрішні ініціативи, спрямовані на навчання й особистісний розвиток співробітників компанії. За квітень-червень 2025 було проведено 28 навчальних заходів для плюсівців, 10 годин розмовного клубу «Плюсуй українську» й 3 Книжкових клуби. Також 21 людина отримала змогу стажуватися в 1+1 media завдяки програмі «Ближче до ТБ». Четверо з них вже стали працівниками компанії. 

«Відповідальна країна 3.0», X-RAY, BigData Awards: здобутки 1+1 media 

Лиш за останній час 1+1 media отримала 14 відзнак, серед них: першість у конкурсі «Відповідальна країна 3.0», нагороди Ukrainian Design: The Very Best Of 2025, «Вчасно.Кращі», 3 відзнаки Конкурсу маркетингових проєктів X-RAY, головна нагорода міжнародного конкурсу Content Warsaw Copro Pitch 2025 і 6 відзнак на VIII Церемонії BigData Awards. Крім того, двох плюсівців було відзначено орденом «За заслуги» ІІІ ступеня, а CIO 1+1 media Корній Корнієнко здобув першість у категорії «Телеком та медіа» конкурсу BEST CIO 2024.

«Вдячні нашим колегам, партнерам і всім, хто дивиться й підтримує контент 1+1 media на різних платформах. За вами майбутнє!», — зазначив Ярослав Пахольчук, генеральний директор 1+1 media.

Читайте також