НовиниНовини19 жовтня 2018

Triolan підписує ліцензійну угоду про трансляцію телеканалів 1+1 media distribution

Один з найбільших провайдерів України «Triolan» одним із перших підписав ліцензійну угоду з 1+1 media на трансляцію телеканалів із дистрибуційного портфоліо 1+1 media distribution на 2019 рік на взаємовигідних умовах та із прийнятною для обох сторін вартістю за підключення споживача. Вже з 01 січня 2019 року глядачі зможуть продовжити насолоджуватись переглядом знайомих та улюблених телепередач на каналах 1+1, 2+2, ТЕТ, ПЛЮСПЛЮС, Бігуді, УНІАН, Kvartal TV, Paramount Comedy, Spike, Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick. Jr., Bolt, Star Cinemа та Star Family.

Відповідно до угоди, телеканали групи будуть входити до пакетних пропозицій компанії «Triolan» у всіх містах її присутності.

«Triolan» ‒ один із перших серед провайдерів, що завчасно подбав про те, щоб його абоненти змогли без будь-яких перешкод продовжити дивитись улюблені телепередачі з нового року. Вважаю, що таке відповідальне ставлення до ведення бізнесу, як у «Triolan», відчутно позначається на розвитку ринку платного телебачення в Україні та формування культури легального споживання контенту. Вони не лише забезпечують своїх клієнтів якісним та преміальним контентом, а й допомагають правовласникам збільшувати інвестиції у виробництво нового оригінального контенту. Ми за те, щоб на українському телебаченні зростала частка продуктів українських виробників, адже вони здійснюють не тільки розважальну функцію, а й виконують важливу соціальну роль, пропонуючи альтернативу пропагандистському російському контенту», ‒ прокоментував Іван Примаков, керівник відділу дистрибуції 1+1 media.

  «У нас вже налагоджений конструктивний діалог із групою 1+1 media, і тому ми не бачимо сенсу тягнути з підписанням договорів до останнього. Ми плануємо заздалегідь повідомити абонентів про ціну і наповнення телевізійного пакету на 2019 рік. Звичайно, ми розуміємо що наш пакет повинен відрізнятися в кращу сторону від того, який є в цифровому ефірі сьогодні, і завдяки телеканалам групи 1+1 media це легко стає можливим», ‒ прокоментував Вадим Сидоренко, генеральний директор компанії «Triolan».

 

Читайте також