НовиниНовини22 квітня 2019

1+1 media кращий роботодавець у медіа за версією Randstad Employer Brand Research 2019

Минулого тижня група 1+1 media була обрана кращим роботодавцем медіа-індустрії, на думку респондентів опитування міжнародного дослідження привабливості роботодавців Randstad Employer Brand Research, що у 2019 році було вперше проведено в Україні.  Вибірка формувалася за співвідношенням демографічних показників вітчизняного працездатного населення. Аналізувався зворотній зв'язок респондентів про своїх минулих, теперішніх чи потенційних роботодавців. Опитування проходило онлайн у декілька етапів ‒ зворотній зв'язок щодо впізнаваності компанії та оцінки її авторитету на ринку праці.

«Така відзнака рейтингу підтверджує, що посилена робота 1+1 media для розвитку бренду роботодавця та інвестиції в співробітників дозволяють нашій групі продовжувати тримати планку лідерів серед роботодавців галузі й бути у фокусі вподобань пошукачів. Останнє особливо важливо в епоху конкуренції компаній на ринку праці за кандидата», ‒ зазначила Лариса Брувер, HR-директор 1+1 media.

Організатором дослідження в Україні виступає кадрова компанія АНКОР. Розробку методології та проведення опитування здійснювали Kantar TNS. Також у проекті Randstad Employer Brand Research протягом 2018-2019 років візьмуть участь понад 30 країн, серед яких Німеччина, США, ОАЕ, Іспанія, Китай, Австралія, Італія, Франція та ін.

Читайте також