«Голос країни»: як зробити головне талант-шоу України
У червні закінчився п’ятий сезон талант-шоу «Голос країни». Згідно з рейтингами, програма стала другою за популярністю на телебаченні цьогоріч: рейтинг 5,8%, з часткою в 17,6%; загальна аудиторія всього сезону — 24 млн осіб, 2/3 всіх телеглядачів країни. Що цікаво, першим за популярністю цього року став той самий «Голос», тільки дитяча версія: рейтинг 7,8%, з часткою в 21,4%.
За словами директора «1+1 продакшн» Вікторії Лєзіної-Масляної, за своїм розмахом шоу не мало рівних на українському телебаченні. Кількість охочих потрапити до глядацької зали перевищувала доступне навантаження як мінімум удвічі, а спеціальний напівкруглий екран займав площу у 180 м кв. Під час прямих ефірів на зйомках були присутні до 500 осіб персоналу, що забезпечували безперервність усього процесу.