НовиниНовини24 грудня 2019

Підсумки 2019 року та освітні плани на 2020 від Вищої школи Media & Production 1+1 media

Вища школа Media & Production, освітній проєкт 1+1 media, підвела підсумки року, що минає, та поділилася освітніми планами на 2020. За 2019 рік Вища школа провела 12 масштабних курсів, випустивши 244 студента. Разом із тим, команда розширила пул освітніх програм Дитячої медіашколи, взявши фокус на розвиток соціальних мереж. Також спільно зі STUDY Academy від STUDY.ua було запущено проєкт ‒ Міжнародна медіашкола, 55 випускників якої отримали медійні знання, що нададуть їм змогу зробити вибір майбутньої професії та вступити у навчальні заклади за кордоном. 

У 2020 році Вища школа Media & Production планує запустити додаткові напрямки Дитячої медіашколи, зокрема, профорієнтаційні курси за такими програмами: журналістика, продюсування, ведучі. Вони дозволять поглиблено познайомити дітей зі специфікою роботи телевиробництва. Зміниться і курс ведучих. Тепер студентів навчатимуть не лише аспектам роботи в кадрі, а й особливостям підготовки контенту. Курс «Ведучий. Контент-мейкер» готуватиме універсальних професіоналів, які зможуть не тільки комунікувати зі своєю цільовою аудиторією через екрани, а й створювати власний контент.

B2B-напрямок школи продовжить масштабуватися, надаючи, як індивідуальні консультації та тренінги компаніям, так і організовуючи комплексні бізнес-заходи.

«2020 рік стане періодом змін та освітніх трансформацій для Вищої школи. Наразі проєкти знаходиться на етапі запуску. Можу відзначити, що для наших майбутніх студентів ми запропонуємо багато нового та нетипового серед освітніх пропозицій медійної індустрії. А ще ‒ ми повернемось до практики надання грантів на безкоштовне навчання найкращим студентам на конкурсній основі», ‒ коментує Юрій Білокур, керівник Вищої Школи Media & Production.

Нагадаємо, Вища школа Media & Production – це освітній проект групи «1+1 media», головною метою якого є забезпечити в Україні якісну медіаосвіту світового рівня. Пріоритетом у навчальній програмі є надання студентам практичного досвіду на власних виробничих потужностях компанії. За п’ять років діяльності випускниками Вищої Школи стали понад 1500 студентів, серед яких більше 500 спеціалістів приєдналися до команди 1+1 media або працюють в інших медіакомпаніях.

 

 

Читайте також