НовиниНовини29 листопада 2018

«Телекритика» оголосила про ребрендинг та запустила новий сайт

Українське онлайн-видання «Телекритика», що входить до холдингу «1+1 media» оголосило про ребрендинг. Ресурс оновив логотип, презентував новий сайт, а також анонсував реновацію подачі контенту. Над проектом перезапуску онлайн-медіа працювала команда 1+1 Digital.

Однією з головних змін «Телекритики» став адаптивний веб-дизайн, який забезпечує коректне відображення контенту на екранах різних пристроїв.  Також редакція відмовилася від концепції «безкінечної» новинної стрічки та ввела нумерацію сторінок по блокам.

Крім того, тепер видання сфокусується на створенні контенту для професійної аудиторії медіаменеджерів, тому публікації на сайті будуть містити більше аналітичного та оглядового матеріалу в рамках 5 нових тематичних розділів: «ТВ», «Кіно», «Інтернет», «ЗМІ», та «Медіатусовка». Також зміни торкнуться таблоїду «Дуся», який перестане існувати у текстовому форматі та стане окремим проектом поза сайтом онлайн-видання.

«Ми створили галузеве медіа, яке у своїй роботі робить акцент на аналітичних матеріалах. Це пов’язано з тим, що ми націлені на якість нашої аудиторії, а не на кількість. Монетизація оновленого ресурсу планується за допомогою спецпроектів, менше – на банерній рекламі», - відзначає директор діджитал-напрямку 1+1 media Анна Ткаченко.

«В епоху викривлення інформації місія та задачі оновленої «Телекритики» – не тільки відстежувати події та тенденції в українській медіасфері, а й професійно оцінювати телемовлення та кінобізнес, що стрімко розвивається, стежити за державним регулюванням ТБ, журналістськими стандартами й свободою слова, діджитал-простором, ситуацією з піратством, авторськими правами творців ТВ- та кіноконтенту. Також на нашому онлайн-проекті будуть з’являтися важливі історії, корисні інсайти, надихаючі герої та професіонали, що

розвивають цю індустрію в Україні, просувать країну у майбутнє та піклуються про її соціальну відповідальність», - говорить шеф-редактор «Телекритики» Марія Хрущак.

Крім наповнення сайту, «Телекритика» планує адаптувати та створювати контент для популярних соціальних мереж та месенджерів, в числі яких Facebook, twitter, Instagram, Telegram та YouTube.

Читайте також