НовиниНовини17 травня 2022

29 травня з Берліна та Києва проходитиме другий благодійний телемарафон Save Ukraine — #StopWar

«Save Ukraine — #StopWar — це важлива подія світового масштабу, яка прагне консолідувати людей в усьому світі та нагадати про важливість допомоги Україні. Це також масштабний телевізійний продукт, який минулого разу обʼєднав 80-мільйонну аудиторію, що є великим досягненням. Сподіваємося, що нова сторінка цього проєкту буде не менш яскравою, адже наша мета — усіма можливими способами наближати перемогу України», — коментує Ярослав Пахольчук, генеральний директор 1+1 media та ​​співвласник фестивалю Atlas.

«Український бізнес в умовах війни має підтримувати державу та суспільство. Тому Київстар не лише допомагає клієнтам безоплатними послугами, а й виділив понад 30 млн гривень благодійної допомоги на гуманітарні потреби. І щоб наша підтримка була ще масштабнішою – виступаємо співорганізатором благодійних концертів. Я радий, що новий концерт пройде вже 29 травня. У мирний час ми б святкували день мого рідного Києва, але зараз ця дата та новий марафон зберуть нас, щоб показати єдність українців та всього світу у боротьбі з агресором. А зібрані під час благодійного концерту кошти, ми разом з партнерами направимо на підтримку медичних закладів, де дбають про поранених через бойові дії», — розповів Олександр Комаров, президент Київстар. 

«У квітні-травні 2022 року ми реалізували проєкт Match for peace #StopWarInUkraine — серію благодійних матчів ФК «Динамо», які стали справжнім футбольним, мистецьким та антивоєнним видовищем, що привертає увагу спортивного світу та міжнародної спільноти до драматичних подій в Україні внаслідок війни рф. В межах цих матчів лише в квітні ми зібрали понад 22 000 000 грн для вирішення найгостріших гуманітарних проблем українців. Тому участь в телемарафоні — це для нас наступний етап благодійних ініціатив і ми сподіваємося, що спільними зусиллями вдасться зібрати навколо проєкту велику кількість небайдужих людей!», — коментує Ігор Суркіс, президент футбольного клубу «Динамо Київ».

Як і минулого разу, графічним символом телемарафону, навколо якого будується вся візуальна комунікація, є соняшник, створений українським художником Даніелем Скрипником

Телемарафон Save Ukraine — #StopWar прагне ще більше консолідувати міжнародну спільноту у її спротиві російській експансії. Український народ відчуває і глибоко цінує підтримку, яку надають наші партнери та прості громадяни іноземних держав: від товарів першої необхідності до  потужної військової допомоги. Але війна повинна закінчитися якнайшвидше, а для цього необхідно ще більше підтримки для України і тотальний тиск на агресора.   

Нагадаємо, 27 березня відбувся перший телемарафон Save Ukraine — #StopWar, під час якого спільними зусиллями було зібрано понад 40 млн грн для вирішення найгостріших гуманітарних проблем, спричинених війною рф в Україні. Водночас більше 30 телеканалів по всьому світу синхронно транслювали проєкт, а в середньому рейтинг перегляду телеканалів під час Телемарафону був вищий звичного у цьому слоті. Загалом близько 80 млн людей по всьому світу дивилися телемарафон у прямому ефірі. Ми об'єднали всі континенти. Мешканці більше ніж 50 міст та столиць вийшли на вулиці, щоб підтримати Україну та доєднатися до телемарафону, 30 світових політичних лідерів звернулися до українців та міжнародної спільноти. Більше 17 млн людей були об’єднані комунікаційною кампанією в медіа та у соціальних мережах. 

Читайте також