Антон Корольов, керівник відділу дизайну ТЕТ

  • Якою є ваша команда сьогодні? Це зацікавлена та вмотивована молодь, яким подобається телебачення та різні форми контенту. Тому намагаюсь надихати її, а вони, своєю чергою, мене.
  • Створення креативу під час війни — спершу це було дійсно важко, проте він допомагав переживати події та відволікатися. Працювали без пауз, адже розуміли, що ми важливі та потрібні глядачам.
  • Головна мета телеканалу ТЕТ сьогодні — абсолютно відповідає нашому слогану. Наша задача — закохати глядачів у життя, повернути їм безтурботність, радість та відчуття щастя бути разом. Ще давати можливість при перегляді відчувати себе не одним, а частинкою більшого, зокрема України.

Пригадую це як страшний сон, а свідомість намагається позбутися цього

Яким для вас був ранок 24-го лютого та початок повномасштабної війни? 

На початку року команда активно готувалася до святкування 30-річчя телеканалу, всі були залучені в процес. До того ж до останнього не вірив у можливість повномасштабної війни. Це здавалося нісенітницею. 

24 лютого мене розбудили батьки зі словами, що почалася війна. Після цього ранку більше ніколи не скажу, що щось «не може трапитися». З батьками відразу почали телефонувати нашим друзям, аби дізнатись, як вони. День пройшов ніби на автопілоті, в розв’язанні нагальних питань. 

Ми почали дуже швидко працювати, адже була мотивація створювати контент

Якими ви пам’ятаєте перші місяці великої війни та відколи почали працювати?

З початком повномасштабного вторгнення весь департамент був на зв’язку 24 години на добу. Не пам’ятаю точний день, проте ми почали дуже швидко працювати, адже була мотивація створювати контент. Коли ми вже почали працювати в офісі, зловив себе на думці, що кожен із нас надзвичайно змінився, подорослішав. На жаль, війна торкнулась абсолютно всіх, бо в їхніх очах бачив горе.

Якими були початкові задачі? Як ви особисто налаштували роботу команди та що допомагало налагоджувати всі ці процеси?

Ми зрозуміли, що потрібно оперативно адаптувати власний стиль телеканалу, тому що на той час ТЕТ був дуже яскравим, фіолетовим, а це суперечило подіям і дописам, які публікувалися. Відразу діяли за покликом — змінювали айдентику з розважального та створювали контент, що мотивував. Акцент був на популяризації всього українського та підтримки глядачів, а також на приверненні уваги іноземців. Згодом запустили дайджест «Добрий день, ми з України!», у межах якого ділилися класними історіями лідерів думок, відео з військовими, доказами незламності нашої нації. Це дуже мотивувало та надавало віру в те, що все буде добре, викликало сильні емоції, які нам вдалося втілити візуально.

Велика війна істотно вплинула на сенси, якими наповнюємо власну творчість та роботу

Чи вдається нині балансувати між розважальним контентом і важливих сенсами в нових реаліях? Які нові підходи довелося впровадити в креатив?

З початком повномасштабної війни було прийнято рішення перейти до більш патріотичної форми, глибше зануритись в етнічні мотиви нашої країни та унікальність нашої культури. В українців насправді чимало різдвяних традицій, зокрема розмальовування витинанок, яке є елементом спадщини візуального мистецтва. Тому цей підхід дав поштовх до нових ідей, масштабного висвітлення історії країни, загалом до збереження власної автентичності. Також для нас важливо було повернути традицію перегляду телебачення разом, з родиною, та надавати людям елемент розваги, що на часі.

У певний момент ТЕТ об’єднався з телеканалом 1+1, тому в ефірі з’явилися проєкти «Різдво. Ти не один», «Голос Країни», тревел-програма «Світ навиворіт» — те, чого раніше не було. Цей досвід був дійсно нелегким, проте надзвичайно цікавим і вплинув на подальшу трансформацію телеканалу та меседжі, які транслюємо сьогодні. Це дало поштовх зробити телеканал візуально яскравим.

У 2023 році телеканал ТЕТ остаточно оновив позиціювання бренду, сенси, з якими звертається до аудиторії, графіку та слоган. Розкажіть детальніше про ключові трансформації у вашій команді.

Спільно з командою провели величезну роботу над оновленням бренду. Одним з важливих кроків стало розширення кольорів, адже кожен символізує певний настрій та емоції. Нині в телеканалу є три — рожевий, жовтий та блакитний.

Велика війна істотно вплинула на сенси, якими наповнюємо власну творчість та роботу, а також на картинку, яку можемо транслювати. Найголовніше гасло, яким керуюся в роботі, що «Дизайн — для людей». Тому сьогодні ще ретельніше враховуємо вподобання споживача, знаходимо межу між розважальним контентом. Також ШІ змінив творчий процес, адже дає можливість зробити технічну роботу набагато швидше та ефективніше, не використовуючи великий людський ресурс.

На телеканалі ТЕТ відбулося за цей час чимало прем’єр, зокрема проєкту «Я люблю Україну», який був переформатований зі старого формату. Розкажіть про роботу над ним та чого очікувати в новому сезоні?

«Я люблю Україну» — це класна програма, яка вже стала компонентом нашого контенту. Кожен із команди додав нове життя проєкту, який дуже важливий в країні: зробили апгрейд, розробили віжуали та промо. Так, для нового сезону зокрема ми створили ролик з ведучою Дар’єю Петрожицькою, який вийшов дуже крутим, на мою думку. Ми умовно будували з десятків екранів контур нашої країни. До речі, в цьому сезоні будуть також вкраплення традицій українців в роликах та ефірі. У всіх вони різні, але це нас об’єднує. Крім цього, розробили мерч проєкту та гру, до якої можна долучатися з друзями або родиною. Прем’єра сезону вже відбулася, тому переглядайте нові випуски щонеділі, о 19:00. 

Ми про творчість, яка лікує та допомагає триматись в цих умовах

Нещодавно ви перейшли на нову посаду — керівника відділу дизайну. Розкажіть, як ви підтримуєте команду в умовах постійних змін і стресу, наскільки змінились ваші зони обов’язків?

Для мене завжди було важливо підтримувати свою команду, мотивувати колег черпати щось нове та знаходити в буденних історіях сучасний та водночас автентичний підхід. Ті події, що трапились з нами за період великої війни, певним чином надали глибини та сенсів нашій роботі. Дизайн — це про задачі, кожна з яких перетворюється в досвід. 

Нині відчуваю ще більшу відповідальність за вчинки, адже можу самостійно коригувати деякі процеси й планувати розвиток власної команди, яка діє як цілісний організм, в якому ніхто не боїться експериментів і креативності. Ми про творчість, яка лікує. Це ніби арттерапія, яка допомагає триматись в цих умовах. 

На вашу думку, яким є телеканал ТЕТ сьогодні?

Він став більш впізнаваним завдяки яскравим обличчям, власному tone of voice та крутому слоганові «Закохані в життя», який транслює безтурботність та гарні емоції, які хочеться згадувати знову й знову. Це дійсно про закоханість і важливі моменти в житті кожного глядача.

Які трансформації відбулися з вами за період великої війни?

Трансформації розпочалися ще з подій Майдану у 2014, коли власне перебував у Києві, а мої батьки — в Алчевську, Луганської області. Це було дуже травматично, проте відтоді відчув патріотичне піднесення, надзвичайну любов до країни. 

З початком великої війни повернувся до власної терапії — малювання олією або масляними фарбами. Це для мене натхнення в сучасних реаліях. Досвід війни навчив у роботі виконувати кілька задач одночасно, оскільки кожна година важлива в таких умовах, а малювання — навпаки. Воно дозволяє триваліше зосередитись на ідеї.

Алчевськ — це місце, в яке мені хочеться повернутися

Яким ви пам’ятаєте рідний Алчевськ до початку війни?

Востаннє був у місті у 2013 році. Вже потім — бачив його лише на екрані телевізора, в новинах, коли воно страждало від російських влучань. Емоційно зараз дуже важко. Алчевськ — це місце, в яке мені хочеться повернутися. Маю надію та мрію, що це відбудеться. Пригадую його як зелене місто, де було багато квітів та озер, пам’ятаю цю безтурботність з купою друзів. Хоча розумію, що сьогодні чимало речей, на жаль, вже будуть не ті.