Дарина Мельник, PR-менеджерка Київстар ТБ

  • PR під час війни — це про дії, а не слова. Важливо, що бренд робить для своєї авдиторії та для суспільства в цілому. Нарешті на перший план вийшли сенси. 
  • Яким є бренд Київстар ТБ сьогодні? Київстар ТБ сьогодні — це доступний та якісний український і світовий контент для кожного члена родини. А ще ми про розвиток українського кіно, бо це важливо для нашої культури, історії та самоідентичності. 
  • Які ключові особливості платформи кіно та телебачення? У нас найбільша кількість контенту, виготовленого в Україні, а також доступна цінова політика, бо ми в першу чергу про поширення культури легального перегляду серед українців. У нас чимало ексклюзивного контенту — серіали від Amazon з українськомовною озвучкою, вітчизняні серіали, реслінг та вся «Бондіана».
  • Що для вас означає цінність «Повага та любов»? Прийняття людей такими, якими вони є, вміння цінувати їхню унікальність і плюралізм думок.

Було гостре бажання триматися разом

З чого для вас розпочався ранок 24-го лютого? Що зробили тоді спершу?

До того, як почала працювати в 1+1 media, жила в Луцьку з мамою. Того ранку прильоти було чути фактично всюди, бо наше місто не дуже велике. Перше, що зробила — це відкрила новини. Стало зрозуміло, що почалося повномасштабне вторгнення. Ми з мамою швидко зібрали валізу і я пішла на роботу до неї, бо тоді через страх невідомості було гостре бажання триматися разом. 

Ви долучилися до компанії 1+1 media у вересні 2023 року. Розкажіть, якими є ваші обов’язки та команда сьогодні? 

У вересні переїжджала в Київ, оскільки розпочала навчання в Українській Кіношколі, паралельно шукала роботу в столиці. Так, приєдналася команди 1+1 media, а саме до управління корпоративних комунікацій.

Нині займаюсь піаром платформи кіно та телебачення Київстар ТБ. Окрім колег з управління корпоративних комунікацій, тісно співпрацюю з маркетинг-командою платформи та колегами компанії Київстар. Без перебільшення, моя команда — це професіонали, з якими легко працювати. Разом ми віддаємо перевагу інтегрованим комунікаціям, адже коли кожен напрямок перетинається один з одним — можна отримати максимальний ефект.

Велика війна пришвидшила роботу піарника та реакцію на події, що відбуваються

Поділіться власними думками, як велика війна вплинула на позиціювання Київстар ТБ? 

Київстар ТБ завжди була українською платформою, а тепер змістила акцент на виготовлений в Україні контент. У нас є художні повнометражні фільми, серіали, документалістика, короткометражні стрічки. Наша аудиторія найбільше дивиться бойовики або екшени, а на другому місці — комедії. Серед 15 найпопулярніших фільмів — 7 є українськими. Це приємно та вражає. Хочеться тримати цю тенденцію якомога довше.

Сьогодні чіткіше говоримо про власні цінності, тому цьогоріч стали партнерами багатьох українських кінофестивалів, адже нам важливо підтримувати вітчизняний продукт.

Взагалі з великою війною піар став більш людяним. Людина в центрі всього — це, напевно, тренд останніх кількох років. Окрім цього, піар — це більше не лише про тексти, а про комунікацію у всіх можливих її проявах. Люди стали дуже чутливими до правдивості, натуральності в рекламі, зокрема. Для нас важливо вірити в те, що ми бачимо на екрані, та що читаємо. «Трушність» — це ще одна з тенденцій, яку я хочу відзначити. Я вже згадувала, наскільки для українців у будь-якій комунікації стала важливою сенсовість. Нині то мастхев. 

За допомогою яких каналів комунікації ви спілкуєтесь з аудиторією? 

Медіа, соцмережі, телебачення, зовнішня та Digital-реклами, лідери думок, івенти, партнерські колаборації тощо. Головне, аби те, що ми говоримо, відгукувалося в серцях наших користувачів.

Ви разом з колегами з Київстар ТБ дійсно неодноразово долучалися до різноманітних кіноподій, а також проводили благодійні збори на підтримку українців. Чому для вас це важливо?

Все просто — важливо підтримувати тих, хто створює класне українське кіно. Це в парадигмі цінностей бренду. Благодійні збори — це основа будь-якої компанії, що хоче бути соціально відповідальною. Один із таких проводився на підтримку дітей з опіками, які постраждали внаслідок великої війни. Також Київстар ТБ у травні 2023 року створила спеціальний пакет «Благодійний», 40% від плати за який йде на допомогу дітям з опіками. Таким чином кожен наш клієнт може долучитися до доброї справи.

Найбільший ворог бренду під час криз — це ігнорування запитів від клієнтів та замовчування

Повномасштабна війна докорінно змінила більшість процесів. Як ви комунікуєте з користувачами платформи, враховуючи різноманітні ситуативні події, що відбуваються в країні?

На мою думку, найголовніше — це швидкість, правдивість та щирість в реагуванні. До того ж вважаю, що випускати новину розважального характеру в трагічний день — це зневажливо.

Наприклад, коли росіяни атакували телевежу в Харкові, Київстар ТБ надала регіону безоплатний доступ до платформи з метою забезпечення доступу до інформації. Якщо говорити про хакерську атаку на Київстар, то ми відразу підтримали користувачів, надавши також безоплатний доступ. 

28 грудня, в Міжнародний день кіно, на платформі вийшов перший випуск проєкту «Про кіно для ТеБе», який розповідає про залаштунки українського телебачення та кіно, продюсеркою та кураторкою якого є саме ви. Розкажіть про нього детальніше.

У «Про кіно для ТеБе» Володимир Рабчун, ведучий телепроєктів 1+1 media, спілкується з відомими українськими кінематографістами та гуру телебізнесу. У глядачів є можливість дізнатися секрети створення відомих і популярних проєктів, серіалів і фільмів. Нами вже відзнято 10 випусків. Зазвичай щомісяця виходить 1-2 епізоди.

Цьогоріч спільний відеопроєкт Київстар ТБ та Укрзалізниці «Потяг додому» здобув першість у Конкурсі маркетингових ініціатив X-RAY у номінації «Колаборація брендів». Розкажіть детальніше про це. 

«Потяг додому» — спільний відеопроєкт з Укрзалізницею, за допомогою якого ми створили можливість зануритися в залізничний вайб, не перебуваючи в потязі фізично. На платформі є спеціальний канал УЗ ТБ, де транслюються українські пейзажі, які всі ми можемо побачити з вікна потяга під час мандрівки. Таким чином ті, хто немає змоги зараз повернутися додому, бачать рідні місця.

Сила в єдності, тому керуємося цим принципом

Платформі кіно та телебачення у грудні 2023 року виповнилося 4 роки. Попри те, що зараз важко щось прогнозувати, які основні завдання вашої команди на 2024-2025 роки?

Основними завданнями для всієї команди є залучення цікавого контенту, покращення роботи платформи. Зокрема, вже працює рекомендаційний двигун, аби глядачам показувати саме той контент, який буде їм цікавий. Плануємо його покращувати.

Для PR-команди — це підвищення обізнаності серед українців про Київстар ТБ та можливості платформи. У 2025 році ми хочемо мати ще більше партнерів. Сила в єдності, а ми керуємося цим принципом.

Найбільший виклик для всіх нас — масові відключення світла. Але ми адаптувалися, тому на платформі можна завантажувати фільми або епізоди серіалів, які потім буде зручно переглядати в офлайн-режимі.

Які зміни відбулися з вами під час великої війни? Що вас мотивує зараз?

Напевно, подорослішала, стала сміливішою та креативнішою. Обмеженість у ресурсах, яку спричинила велика війна, добре розвиває креативність. 

Мотивують мої ж результати і досягнення у порівнянні з попередніми та іскорки в очах людей, коли розповідаю про свої ідеї. Мотивують люди, що розділяють мої цінності та прагнення. Важливо знати, що те, в що ти віриш, є однаково важливим для когось. 

Кожна хвилина життя українця є цінною

Якою є ваша мрія після Перемоги?

Вважаю, що мріяти слід зараз, бо кожна хвилина життя українця є цінною і за цей час можна здійснити чимало українських мрій. Я хочу принести Україні «Оскар» за ігровий фільм. Це неможливо без сміливих ідей, неможливо без сильної команди, але вірю, що ми знайдемо одне одного.

Історії, що надихають