Валерія Домиловська, PR-фахівчиня групи просування корпоративних спікерів 1+1 media

  • Робота піарника під час війни — це про виклики, до яких треба бути готовим в будь-який момент.
  • Що вам найбільше запам'яталося за час повномасштабної війни? Єдність нашої країни та спроможність українців донатити, попри все.
  • Чому важливо долучатися до соціальних ініціатив? Тому що війна росії проти України, що триває більше 10 років, та історії людей, які страждають, повинні мати розголос. 

24-го, приблизно о 4 ранку, прокинулася від численних дзвінків

Яким ви пам’ятаєте ранок 24-го лютого? З чого розпочалася повномасштабна війна особисто для вас?

23-го лютого вночі спілкувалася з мамою про те, що невідомо, яким буде завтрашній день. 24-го, приблизно о 4 ранку, прокинулася від численних дзвінків від хлопця, який повідомив, що почалася повномасштабна війна. Підсвідомо була готова до цього, але розуміння, як діяти — не було.

З кожним днем віра в те, що скоро все закінчиться, згасала

Чи був у вас якийсь план дій, куди поїдете в разі небезпеки?

У перший же день разом із родиною переїхали в офісне приміщення, в якому фактично жили кілька тижнів. Воно безпечне для перебування. З кожним днем віра в те, що скоро все закінчиться, згасала, тому доводилося думати над подальшим планом дій. 

Оскільки живу неподалік від аеропорту, часто було чутно вибухи та навіть видно, як пролітають ракети. Стан був пригнічений та напружений, тож на початку березня вирішили виїжджати з Києва. До того ж наші знайомі з Луцька запросили до себе. Вже у травні 2022 року ми повернулися додому, оскільки розуміли, що довше залишатися не можемо та не хочемо.

Ви долучилися до команди 1+1 media у 2023 році. Які зміни відбулися за час повномасштабної війни та якою є команда корпоративних комунікацій?

Дізнавшись, що в команду внутрішніх комунікацій 1+1 media шукають нову людину, вирішила спробувати себе. Відтак, вже понад рік працюю тут.

Восени 2023 року відбулися певні трансформації PR-функцій компанії. У структурі управління корпоративних комунікацій, яке очолює Яна Ляхович, було виділено новий напрямок — групу просування корпоративних спікерів, частиною якої стала я.

Нині разом із Тетяною Кашубою, керівницею групи просування корпоративних спікерів, та Дашею Панченко, контент-редакторкою, займаємося реалізацією соціальних та благодійних проєктів компанії, організацією спеціальних подій та забезпеченням присутності спікерів 1+1 media в галузевих заходах, рейтингах тощо. Крім цього, залучаємо зірок телеканалів до реалізації суспільно важливих проєктів медіа.

Наша команда зараз — це 16 потужних фахівців, які надихають розвиватися. Попри будь-які виклики, ми залишаємося міцним та дружнім колективом. Рада, що стала частиною професійної команди.

Комунікації під час війни — це справжній виклик

Як побудована робота піарника в умовах повномасштабної війни? Що за час війни змінилось у сфері комунікацій?

Комунікації під час війни — це справжній виклик. Весь час потрібно тримати руку на пульсі, аби оперативно реагувати на розвиток подій. Всі комунікації сфокусовані на темі війни, адже ми маємо не лише зважати на події, але й висвітлювати те, що відбувається в країні та не переходити за межі реалій. Також через наші соціальні проєкти намагаємося розповідати якомога більше історій, що можуть надихнути інших. Про людей, життя яких докорінно змінилося внаслідок великої війни.

Ви особисто займаєтесь рубрикою «Робота в умовах війни», в якій наші працівники діляться своїми історіями, що надихають, мотивують і підтримують у такі темні часи. Поділіться, які емоції вас сповнюють після спілкування з колегами? Загалом, що для вас значить ця рубрика та в чому ви вбачаєте її корисність й важливість?

Ця рубрика — це більше, ніж низка інтерв’ю. Це можливість познайомитися ближче зі справжніми професіоналами, які працюють під час блекаутів, в умовах постійних обстрілів. Які, перебуваючи під загрозою, створюють нові проєкти, втілюють класні задуми в життя. Кожна історія — особлива та індивідуальна. 

Ціную відвертість колег, тому що прожити ці емоції знову та розкритися — нелегко та відповідально. Ці інтерв’ю вкотре доводять, наскільки ми хоробрі, згуртовані та сильні для того, щоб перемогти ворога.

Ми хочемо давати діткам промені світла та надії в ці темні часи, які створила російська федерація

У грудні 2023 року ви разом із командою перезапустили проєкт «Здійсни мрію», аби допомагати тим дітям, в яких повномасштабна війна відібрала право на щасливе дитинство. Розкажіть, які ініціативи в межах проєкту вже вдалось реалізувати?

6 грудня, в день Святого Миколая, наша команда вирішила перезапустити проєкт «Здійсни мрію» та допомагати дітям, в яких велика війна відібрала дитинство, реалізовуючи їхні нематеріальні мрії. Зірковими менторами проєкту стали — ведучий телепроєктів Тімур Мірошниченко, ведуча ранкового проєкту «Сніданок з 1+1» на 1+1 Україна Неля Шовкопляс, ведучий проєкту «Ближче до зірок» на телеканалі ТЕТ, інфлюенсер Нікіта Добринін, ведуча 1+1 Марафон і ТСН Наталія Островська.

В день перезапуску Тімур Мірошниченко та Нікіта Добринін завітали до дітей в медичні заклади, де діють осередки державної установи «Школи Супергероїв», що забезпечує безперервну початкову та середню освіту для малюків.

Також український композитор, піаніст-віртуоз Євген Хмара провів справжню музичну терапію для маленьких пацієнтів обласної лікарні. Пізніше ведучі «Сніданок з 1+1» на 1+1 Україна Руслан Сенічкін та Людмила Барбір провели кулінарний майстер-клас для вихованців обласного інтернату.

Разом із Нелею Шовкопляс реалізували мрію пацієнтки Національного інституту раку, яка зустрілася зі своїм кумиром — українською співачкою Олею Поляковою. Та запросили її в 1+1 media, де вона разом із подругою спостерігали за прямим ефіром «Сніданку з 1+1» та поспілкувалася з ведучими.

Днями втілили ще одну мрію 14-річної Злати Скосар, тато якої загинув унаслідок повномасштабної війни. Завдяки Нелі Шовкопляс дівчина зустрілась з ведучими 1+1 Україна та 1+1 Марафон — Єгором Гордєєвим, Святославом Гринчуком, Наталією Островською, Євгеном Плінським, Олексієм Сухановим, та побувала в телевізійних студіях.

Ці зустрічі дуже сильно надихають. 

Ніколи не думала, що діти можуть бути настільки дорослими

Що маєте в планах? 

Ми не зупиняємося на досягнутому. У наших планах продемонструвати сотні болючих та дивовижних історій не тільки українській, але й міжнародній аудиторіям. Ніколи не думала, що діти можуть бути настільки дорослими.

У лютому 2024 року 1+1 media підписали меморандум про співпрацю з благодійним фондом «Діти Героїв». У межах партнерства ми реалізовуватимемо нематеріальні мрії дітей, які втратили одного або двох батьків внаслідок російської війни проти України. Також проводитимемо низку ексклюзивних показів фільмів, мультфільмів та майстер-класів; тренувань з провідними українськими спортсменами тощо. 

Якими ще соціальними проєктами опікується ваша команда?

Наша група займається ще двома комунікаційними кампаніями — «Плюсуй українську», що спрямована на популяризацію української мови та культури, та «Спорт проти війни», що реалізовується з метою заклику до бойкоту росіян і білорусів у великому спорті. В планах — ще один надважливий соціальний проєкт підтримки українських військових.

Яких особистісних і професійних змін та трансформацій ви зазнали за два роки великої війни?

Відчуваю, що стала дорослішою. Почала більше піклуватися про себе, свою сім’ю та близьких для мене людей. 

Оскільки долучилася до команди «плюсів» під час великої війни, — відчуваю потужний поштовх в кар’єрній діяльності. Дякую своїй команді за це.

Відчути мирне життя та забути про те, як звучить сповіщення тривоги

Розкажіть про свою мрію після Перемоги?

Хоча ставлю це питання всім героям «Робота в умовах війни», не задумувалась над тим, про що ж я все ж таки мрію. Мабуть, хотілось би всією родиною поїхати на довгий відпочинок, аби знову відчути мирне життя та забути про те, як звучить сповіщення тривоги.