НовиниНовини23 квітня 2019

Марафон ТСН у День виборів та дебати на 1+1 стали найрейтинговішими телепродуктами

Спецвипуск ТСН, присвячений дебатам на НСК «Олімпійський», та 7-годинний марафон «Вибір країни» пройшли із рекордними показниками телеперегляду та разом із останнім випуском ток-шоу «Право на владу» очолили ТОП найрейтинговіших продуктів весни.

У день дебатів кандидатів на пост Президента, 19 квітня, ТСН змінила час та формат програми, запросивши до студії експертів, які у прямому ефірі аналізували виступи Володимира Зеленського та Петра Порошенка. Програма стала найрейтинговішим телепродуктом дня, а також увійшла у трійку найпопулярніших телепродуктів весни. За аудиторією 18-54 (Україна) її рейтинг становив 8.4%, частка 25.9%, серед глядачів 18-54 (50К+) рейтинг склав 8.0%, частка – 25.4%, за широкою аудиторією 18+ (Україна) рейтинг – 9.0%, частка – 22.0%. Найбільше аудиторії дивилося дебати саме на каналі «1+1». На YouTube-каналі спецвипуск, присвячений дебатам, подивилися понад 1,5 млн разів, а на сторінці ТСН у Facebook – більше півмільйона переглядів. Крім того, сайт ТСН.ua адаптував його для українців з порушеннями слуху та транслював в інтернеті жестовою мовою.  

У день другого туру президентських виборів, 21 квітня, ТСН провела 7-годинний марафон «Вибір країни» та представила результати власного екзит-полу. Спецвипуск, який розпочався о 19.30, став найпопулярнішою програмою дня на українському телебаченні, програма також увійшла у ТОП-3 найрейтинговіших весняних продуктів. За аудиторією 18-54 (Україна) випуск зібрав рейтинг 7.2% та частку 21.5%, за аудиторією 18-54 (50К+) рейтинг становив 7.3%, частка – 21.6%, серед аудиторії 18+ (Україна) рейтинг склав 7.6%, частка – 18.2%. Загальне охоплення всіх випусків ТСН 21 квітня склало понад 11 млн глядачів (4+), що суттєво перевищує охоплення конкурентів в цей день. В інтернеті на YouTube-каналі ТСН менше ніж за пів доби випуск зібрав майже півмільйона переглядів, а трансляція на Facebook – понад півмільйона.

Нагадаємо, 7-годинний марафон «Вибір країни» одночасно вели п’ятеро ведучих з виїзних студій просто неба: Алла Мазур – на Майдані Незалежності, Лідія Таран – біля Центрвиборчкому, Наталія Мосейчук – на даху столичного хмарочосу «Гулівер», а Марічка Падалко та Святослав Гринчук повідомляли останні новини з рідних міст кандидатів – Вінниці та Кривого Рогу відповідно. О 20.00 ТСН представила результати власного екзит-полу, який на замовлення каналу «1+1» провели Kantar TNS та Info Sapiens. Згідно ньому, у другому турі виборів Президента України  ­­72,8% віддали свій голос Володимиру Зеленському, а за Петра Порошенка проголосували 27,2% опитаних.

Показники розраховані на основі попередніх даних. Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом 1+1. Показники розраховані для цільових аудиторій: 4+ (Україна), 18+ (Україна) та 18-54 (Україна/50К+). Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК http://tampanel.com.ua/about/glossary/

Читайте також