НовиниНовини26 квітня 2018

1+1 медіа випустила перший в Україні профорієнтаційний комікс

Його герої подорожують студіями та офісом медіа-групи, зустрічаючи ведучих та ТОП-менеджерів, і знайомляться з представниками різних професій.

Комікс «Подорож до телевізійного задзеркалля» створено для позитивного впливу на профорієнтаційне планування молоді в Україні.

За статистичними даними*, 68% українців працюють не за фахом. Низький рівень розвитку профорієнтаційного планування в Україні призводить до безробіття серед молоді та невідповідністі виконуваної роботи реальній кваліфікації людини. Більшість школярів не знає про величезну кількість професій, що існують у їхній країні. Комікс популяризуватиме свідомий підхід до вибору майбутньої професії.

За сюжетом, шкільний клас приходить на екскурсію студіями та офісом. Головні герої випадково губляться між студіями та кабінетами і, шукаючи однокласників, зустрічають ведучу ТСН.Тиждень Аллу Мазур, ведучого ранкового шоу «Сніданок з 1+1» Руслана Сенічкіна, ведучого шоу «Голос країни» Юрія Горбунова та генерального директора «1+1 медіа» Олександра Ткаченка. Діти стають свідками зйомки прямих ефірів та запису, а також спостерігають, як велика команда працює на спільний результат.

«В рамках освітньої програми у школах не дають базових знань про більшу частину професій, зокрема і про роботу в медіа-сфері. Тому школярі, коли визначаються з майбутньою діяльністю, мають обмежене уявлення про широту можливостей. У коміксі ми хотіли познайомити підлітків з різноманітними професіями та розвінчати міф про те, що на телебачення можна потрапити лише з досвідом роботи або корисними знайомствами», - каже керівник групи з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 медіа Марина Гриценко.

Футуристи стверджують, що вже за 10 років багато професій сьогодення будуть неактуальні. Саме тому на презентації коміксу 23 квітня в Київському Палаці дітей та юнацтва представники медіа-гуртків разом із менторами з Вищої школи Media & Production під час творчого інтерактиву намагалися передбачити, як трансформуються професії медіа-сфери у 2030 році та які навички необхідно в собі розвивати вже сьогодні.

Школярі підкреслили важливість володіння багатьма мовами та передовими ІТ-технологіями, вміння керувати роботами.

«Для багатьох школярів вже звичною стала практика екскурсій на виробництво для знайомства з професіями. Але це той ексклюзивний випадок, коли не діти йдуть на телебачення, а телевиробництво йде до дітей. Це не тільки профорієнтація, а й розвиток критичного та системного мислення і вміння свідомо готуватися до свого майбутнього», - каже керівник прес-служби Київського Палацу дітей та юнацтва Мирослава Забродська.

 

Понад 25 років у Київському Палаці дітей та юнацтва навчають медійних професій.  Багато поколінь телевізійників вийшло зі стін позашкільної державної установи. Це і журналісти, і телеведучі, оператори, режисери, продюсери. Серед них багато професіоналів, які ще в дитячі роки визначилися з майбутньою професією.

 

Читайте також