NewsNews21 March 2024

1+1 media долучилася до кампанії «Lots of Socks» з нагоди Всесвітнього дня людей із синдромом Дауна

У цей день компанії також проводять різноманітні заходи, спростовують поширені міфи, популяризують толерантність і право на якісне життя та самореалізацію. 

1+1 media доєдналася до всесвітнього руху, організувавши акцію «Шкарпетуйся» для своїх працівників. До слова, компанія системно підтримує ВБО «Даун Синдром», яка впроваджує в Україні програми соціальної адаптації. З 2015 року колектив «плюсів» проводить різноманітні активності для збору коштів на закриття важливих потреб організації. 

«Для нас волонтерство та благодійність — уже невіддільна частина корпоративної культури 1+1 media. Так само важливо забезпечувати належні умови праці для усіх, бути інклюзивними та розвивати толерантність. Подібні маленькі, але дуже цінні акції згуртовують команду навколо теми підтримки тих, хто цього потребує. Сьогодні ми прийшли на роботу в різнокольорових шкарпетках, замовили їжу в закладі, де працюють люди з синдромом Дауна, купили багато шкарпеток на імпровізованому ярмарку та донатили. І важливо прививати цю культуру щоденно, аби завжди памʼятати про тих, хто так потребує нашого залучення», — зазначила керівниця корпоративних комунікацій 1+1 media Яна Ляхович.

Так, в офісі 1+1 media відбувся ранковий ярмарок, під час якого топменеджери компанії протягом двох годин продавали різноколірні шкарпетки серед колег. Таким чином, керівники продали близько 400 пар тематичних шкарпеток, зібравши 85 643 грн. Усі кошти були відправлені на підтримку Всеукраїнської благодійної організації «Даун Синдром», яка системно впроваджує в Україні програми соціальної адаптації.

«Коли ми говоримо про людей з синдромом Дауна, ми повинні пам'ятати, що вони, як і всі ми, мають свої мрії, страхи, амбіції та почуття. І вони не "діти сонця" чи "сонячні", вони особистості. Та говорячи про права та прийняття суспільством людей з синдромом, ми маємо пам'ятати, що інклюзивність означає не просто включення, а це, в першу чергу, про рівність, визнання та повагу. Підтримайте людей з синдромом Дауна та приєднуйтеся до акції разом з нами!», — прокоментувала Мирослава Слюсаренко, членкиня правління ВБО «Даун Синдром».

Мета цьогорічної інформаційно-фандрейзингової кампанії ВБО «Даун Синдром» — зібрати 360 тис. грн для психологічної підтримки та адаптації батьків новонароджених дітей з синдромом Дауна. Допомогти та підтримати такі родини може кожен, задонативши організації за реквізитами, що розміщені на офіційному сайті.

Read also