NewsNews1 March 2024

93 тисячі разів показали соціальні ролики в телемарафоні «Єдині новини»

Телемарафон «Єдині новини» дивляться 7,5 млн українців віком від 18 років, середньорічна частка проєкту складає 10,33% (18+, міста 50 тис.+). Про це йдеться у звітній презентації телемарафону за 2023 рік. 

Усього протягом 2023 року було вироблено 6570 годин прямого ефіру, понад 20 000 сюжетів,  10 000 інтерв’ю, понад 40 000 прямих включень з України та світу, 77 документальних фільмів.

71% українців довіряють інформації з марафону згідно з дослідженням USAID/Internews  (листопад 2023).  За даними дослідження, глядачі телемарафону зазначають, що мають високий рівень довіри до новин, що в ньому надаються, а також схвально відгукуються щодо оперативності та достовірності інформації та рівня аналізу подій. А 65% глядачів телемарафону вважають за потрібне продовжувати його трансляцію.

Згідно з дослідженням Gradus (грудень, 2023) глядачі надають перевагу марафону, тому що:

  • у ньому беруть участь різні експерти (29%);
  • завжди показує актуальну інформацію (28%);
  • об’єднує людей, а не розколює суспільство (23%);
  • показує різноманіття думок та позицій (22%).

Телемарафон продовжує виконувати соціальну місію: протягом року було здійснено 93 000 виходів соціальних роликів та реалізовано 42 великі соціальні кампанії. Оціночна вартість виробництва та показів соціальної реклами склала 700+ млн грн.

Зокрема реалізовані проєкти на підтримку Сил оборони: «Шеврони перемоги», «Важко, але варто», «Завдяки тобі», «Гвардія наступу», «Захисти своє», «Будь ЗСУ».

Нагадуємо, 26 лютого 2022 року шість провідних українських мовників об'єдналися у телемарафон «Єдині новини», аби 24/7 стати для українців постійним джерелом надійної інформації, підтримки соціальної єдності й захисту національної інформаційної безпеки від російських фейків і дезінформаційних кампаній.


 

Read also