NewsNews25 January 2024

Добірка книжок Яни Ляхович, керівниці корпоративних комунікацій 1+1 media

Ділимось першою добіркою книжок від Яни Ляхович, керівниці корпоративних комунікацій 1+1 media.

Начитаність і надивленість — важливі якості у роботі кожного комунікаційника, які потрібно тренувати постійно. Тому, аби розвиватися в галузі та відточувати свою майстерність, необхідно читати і професійну, і художню літературу. Щодо першого — то є сталий перелік книжок, які я можу радити усім піарникам і людям, які просто хочуть дізнатися правила ефективних комунікацій і застосовувати їх у своїй роботі, навіть якщо PR — це не до них. 

  1. «Стратегії кризових комунікацій». Аманда Коулман

Ми живемо в неймовірно турбулентний час, який вимагає швидких рішень і неординарних ідей. Це час криз і час формування (сподіваюся) справжнього інституту репутації в Україні, якого, відверто, ніколи не було. Тому ця книжка має стати настільною, оскільки розкриває базові аспекти передбачення, реагування та оцінки кризових ситуацій.  Як захистити бізнес, зробити його стійким до викликів і, головне, пройти кризу гідно, отримавши важливі інсайди на майбутнє — must для прочитання. 

  1. «The $12 Million Stuffed Shark: The Curious Economics of Contemporary Art». Дон Томпсон 

Ця книжка не про класичні комунікації, але вона здатна подарувати вам сотні цінних інсайтів. Автор занурює читача в бурхливий світ ринку сучасного мистецтва, розкриваючи особливості роботи найбільших аукціонних будинків світу. Поспілкувавшись з провідними артдилерами, художниками, покупцями, Дональд Томпсон допоможе вам дізнатися, як створювати попит на, здавалося б, геть неперспективні проєкти, які інструменти використовувати та, власне, як продати опудало акули за 12 мільйонів доларів.

  1. «Netflix і культура інновацій». Рід Гастінгс та Ерін Меєр
     

Книжки про стрімінговий сервіс Netflix компанії не потребують зайвих описів, оскільки вони стали справжніми рок-хітами. Це базова література для тих комунікаційників, хто опікується брендом роботодавця, для HR-рів, завдання яких — формувати корпоративну культуру та ціннісну пропозицію для працівників і пошукачів. Читайте, надихайтеся та формуйте екологічні команди справжніх агентів змін!

Читайте книжку «No Rules Rules: Netflix and the Culture of Reinvention» також мовою оригіналу.

  1. «Велика магія. Творче життя без страху». Елізабет Гілберт

«Велика магія» — не про PR, але ця книжка про те, як працювати з ідеями, де шукати натхнення для проєктів і як ставитися до невдач. У форматі дотепних, часом пристрасних та веселих історій від авторки світових бестселерів Елізабет Гілберт ви прорефлексуєте питання пошуку себе і розв’язання задач, які перед вами стоять. Читаючи цю книжку, мені прийшла ідея проєкту #забутипровік — масштабної комунікаційної кампанії проти ейджизму, яка добряче сколихнула і наш, і міжнародний ринок комунікацій.

Читайте книжку «Big Magic. Creative Living Beyond Fear» також мовою оригіналу.

  1. «Анна. Біографія». Емі Оделл

Обожнюю читати біографічні книжки людей, якими захоплююся. Анна Вінтур — саме той випадок. Ця книжка може стати дороговказом для побудови потужного особистого бренду, чим, без сумніву, може похизуватися головна редакторка Vogue. Дякую Yakaboo Publishing за цю стильну книжку, яка надихає і мотивує. 

 

Промокод для читачів сайту: 1PLUS1

Умови пропозиції: Промокод дає знижку 15% від рекомендованої роздрібної ціни на паперові книжки на сайті Yakaboo.ua. Знижка не сумується з іншими акціями та не поширюється на книжки видавництв: Моноліт-Bizz, А-ба-ба-га-ла-ма-га, АССА, Лабораторія, КСД, Віхола, ВСЛ, Наша Ідея, Дискурсус, Віват, Каламар. Акція діє до 15.02.24

Read also