
Анастасія Лисенко, Partnership Manager партнерської платформи Київстар ТБ
- Маркетинг в умовах великої війни — має бути з соціальним підґрунтям, місією та сенсами. Ми намагаємось, щоб наша діяльність мала під собою додаткову цінність.
- Найголовніший фактор, яким ви керуєтесь в роботі, — мати синергію та спільну ціль з партнером. У потоці ідей та думок нас має об’єднувати те, що буде корисним та принесе результат.
- Яким є бренд Київстар ТБ — хотілося б, аби він став частиною рутини та побуту кожного українця та при вирішенні, як провести вільний час, у користувачів була асоціація з нашим продуктом.

Відразу ж увімкнула новини, аби зрозуміти, що відбувається
Яким для вас був ранок 24 лютого?
Насправді чітко пам’ятаю цей ранок. Напередодні, 23-го лютого, працювала в офісі. Погано почувалась, захворіла, в повітрі «нависали» думки про початок великої війни, але вірити в це не хотілось.
24-го лютого прокинулась від дзвінка подруги та відповіла їй: «Яка війна? Мені настільки погано…». Після цього відразу ж увімкнула новини, аби зрозуміти, що відбувається. Насправді я тривожна людина, проте, як виявилось, у стресових ситуаціях можу себе опанувати. Тому зібрала себе докупи, раціоналізувала власні дії та підтримувала родину, друзів і колег.
Війна змінила життя кожного, в місті щодня лунає тривога
Розкажіть про рідне місто Кривий Ріг, як часто воно страждає від російських обстрілів?
У Кривому Розі залишились мої близькі, а тато нині служить. Війна змінила життя кожного, в місті щодня лунає тривога, але містяни вимушено адаптувались та продовжують жити.
Спершу відкрили доступ до платформи для всіх користувачів, видалили російськомовний контент з платформи, сконцентрувалися на важливих соціальних темах
Якими були перші тижні повномасштабного вторгнення особисто для вас? Як ви підтримували зв’язок із партнерами передусім?
Перші два тижня було тотальне нерозуміння, що слід робити та як рухатися далі. Кожен із колег намагався убезпечити себе, свою родину, але ми постійно були на зв’язку, підтримували одне одного. Згодом повернулися до робочих зустрічей та обговорень, найперше відкрили безоплатний доступ до платформи для всіх користувачів. Так, споживання новин і контенту було вільним, незалежно від того, чи підключений в людини який-небудь пакет послуг. Акумулювали сили та видалили російськомовний контент з платформи, сконцентрувалися на важливих соціальних темах і почали шукали партнерів, які могли б надати безоплатне розміщення наших матеріалів і водночас поділитись корисним контентом — навчальними відео для малюків і дорослих, порадами від психологів, матеріалами про домедичну допомогу тощо. Вдячна всім, хто відгукнувся та пішов назустріч.
Останнім часом платформа кіно та телебачення Київстар ТБ реалізувала чимало партнерств з багатьма українськими бізнесами та брендами. Які колаборації та соціальні активності вдалося втілити за 3 роки?
У межах ініціативи «Дитяча надія» у співпраці з благодійною платформою dobro.ua кожен користувач платформи, який активував пакет «Благодійний», що аналогічний до преміального, автоматично допомагає дітям, бо 40% від його вартості спрямовується на цю ініціативу. За цей час ми передали кошти для закупівлі лазера для лікування рубців у діток, які отримали опіки внаслідок бойових дій, та іншого медичного обладання для опікового відділення Національного реабілітаційного центру «Незламні». У фіналі крайнього сезону «Голосу країни» до ініціативи долучались наші колеги, оскільки в глядачів теж була можливість проголосувати за фаворита через нашу платформу та зробити благодійний внесок. Радію, що пакет органічно набирає користувачів.
Також працюємо з ГО «Агенти крові». Ідея зробити спільну колаборацію виникла досить давно, проте саме під час великої війни потреба в донорстві зросла максимально. Ми зрозуміли, що дійшов актуальний час це реалізувати. Нині працюємо з центрами донації по всій Україні, в областях, що близькі до окупованих територій чи тих, де ведуться бойові дії. Покриваємо спеціальні заходи, надаємо кожному благодійнику доступ до преміального пакета та можливість обрати піни з лімітованої колекції «Супергерой — це ти». Разом допомагаємо не лише цивільним, проте й військовим, рятівникам, тим, хто постраждав внаслідок нещасних випадків, аварій.
Минулого року розробляли спільну активність з брендом Döner Маркет та 1+1 media. До Дня Святого Миколая ми підготували спеціальне дитяче меню, шеф-кухарі партнерів провели кулінарний майстер-клас для діток, а ми підготували в подарунок промокоди, влаштували перегляд різдвяних мультфільмів та гру для діток, які навчаються в «Школі Супергероїв». Ведуча проєкту «Сніданок з 1+1» на 1+1 Україна Неля Шовкопляс завітала до них і разом із ними розмальовувала персонажів розмальовки.
Після початку повномасштабного вторгнення виникла ідея створити на платформі окремий плейлист «Потяг додому» з «Укрзалізницею». Чимало українців вимушені були змінити місце проживання, їм не вистачає «дороги додому», тому партнери відзняли статичне відео з ракурсом на вікно, де проноситься рідний пейзаж та можна почути залізничні звуки. І це дійсно має попит.
Якими критеріями ви керуєтесь у власній роботі з партнерами та на якій аудиторії робите акцент при розробці кампаній?
Обов’язково перевіряємо, чи не співпрацював раніше бренд з ворогом, чи не було кризових ситуацій за період великої війни. Важливо й те, чи займається компанія соціальною складовою та наскільки залучена до життя українців. Як на мене, це must-have нині.
Щодо аудиторії, то намагаємось охопити великий спектр. Нещодавно Київстар ТБ долучилися до проєкту «Мрія» Мінцифри та МОН, що спрямований на школярів. Ми будемо партнерами в межах бонусної програми застосунку. Впевнена, що це буде корисно для дітей та стане додатковою мотивацією для зусиль. За цей період долучались до низки кінофестивалей, аби підтримати молодих креаторів і таланти, та освітніх проєктів. Зокрема до Pesyky Fest, який пропагує свідому адопцію тварин з притулків, «Освіторії» тощо. На платформі також доступні різноманітні інтерв’ю з лікарями від Helsi та низка інших освітніх партнерських проєктів.
Війна — це справжній ризик, до якого складно бути готовим
З якими викликами довелося зіткнутися при побудові партнерств під час війни, в умовах нестабільності?
Війна — це справжній ризик, до якого складно бути готовим. Київстар ТБ постійно працює з виробниками техніки. З одним із них ми готували промоакцію, передавали друковані матеріали, які мали вкладатися в коробки. Проте, на жаль, в склад виробника потрапила російська ракета й вся техніка згоріла. На щастя, персонал тоді не постраждав.
Ми всі різні, проте водночас заряджені й захоплені власною справою
Підсумовуючи, які трансформації відбулися за період великої війни у вашій роботі та бренду Київстар ТБ?
Я починала свій шлях зі стажування, тому лише за місяць до повномасштабного вторгнення повноцінно долучилась до Київстар ТБ. І можу сказати, що за цей час робота надзвичайно змінилась, а наша команда зросла. Ми всі різні, проте водночас заряджені й захоплені власною справою. Знаю, що можу звернутися за порадою. Мені дуже пощастило.
Бренд Київстар ТБ значно підсилився в контенті, базі користувачів і функціоналі. Ми досі сконцентровані на внутрішньому ринку, але нам ще є куди нарощувати сили.
Що в планах у команди на 2025 рік?
Нещодавно Київстар ТБ запустила зйомку першого original-серіалу — драмеді «Вітя», що розробляється в межах угоди з FILM.UA Group. У центрі сюжету — молодий автослюсар, який мріє про психологічну кар'єру. Виходячи з цього, у своїх промокампаніях ми б хотіли зосередитись на темі важливості ментального здоров’я та піклування про себе.
Також 31 грудня додаток Київстар ТБ став доступним на ігровій консолі Xbox. Це неочевидно, проте дуже цікаво й має попит серед користувачів. Нині в планах — вийти на Playstation та Nintendo.
Тримає віра, що ми сильна нація, яка подолає всі перепони
Що вас надихає в умовах нестабільного часу?
Мене надихають та мотивують класні, ідейні люди, з якими приємно проводити час. До того ж тримає віра, що ми сильна нація, яка подолає всі перепони. Опускати руки — точно не про нас.
Якою є ваша мрія після Перемоги?
Коли тато повернеться зі служби, хотілося б зібратись великою родиною та поїхати на відпочинок. Змінити цю картинку, побути разом та психологічно відпочити.