Сьогодні, 24 січня, телеканалу ТЕТ виповнюється 33 роки.
У новому році телеканал продовжує закохувати в життя своїх глядачів і надихати власними проєктами. Саме тому у збірному матеріалі Анна Береза, керівниця групи просування проєктів, Антон Корольов, керівник відділу дизайну, Олександр Кулаков, керівник відділу ефірного промо, Марія Бєлая, креативна продюсерка управління власного виробництва, Дар’я Лунєва-Тараненко, старша аналітикиня, розповіли про налаштування роботи в умовах нових реалій, оновлену концепцію, виклики сучасності та реалізовані кейси.
Анна Береза, керівниця групи просування проєктів
Після повномасштабного вторгнення телеканал ТЕТ суттєво змінився. Ми зрозуміли, що більше не можемо продовжувати працювати з повідомленням «Все заради твоєї усмішки», яка слугувала нашим головним меседжем раніше. Світ змінився, і наш канал мав змінитися.
У 2022 році ми тимчасово запровадили платформу «Світло завжди перемагає морок», яка дозволила нам зробити перехід із території гумору на територію підтримки українців. Це була не просто зміна тональності чи дизайну, а цілий процес перебудови підходу до створення сенсів, графіки та комунікації з аудиторією. Ми бачили, що аудиторія потребує позитиву, відпочинку та розради. У серпні 2023 року ТЕТ здійснив масштабне оновлення, переглянувши сітку контенту, змінивши креативну платформу, оновивши графічний стиль і запустивши новий слоган.
Паралельно готувалися до прем’єр двох великих проєктів — «Я люблю Україну» та «Ліга сміху. Волонтерський десант». Для нас це був абсолютно новий виклик, проте нове позиціювання відгукується аудиторії, шоу стали традиціями, а наші серіали підкорюють не тільки глядачів телеканалу, а й міжнародної стрімінгової платформи Netflix.
Найголовніший компонент будь-якого проєкту сьогодні — це його здатність бути релевантним і резонувати з потребами аудиторії. Успішний проєкт не лише відповідає запитам, а й створює емоційний зв’язок із людьми, тому глибоке розуміння аудиторії та контекстів, у яких ми живемо, відіграє ключову роль.
Завжди намагаємося змінювати підходи та знаходити ефективні канали для комунікації з нашим глядачем. За ці три роки це був період експериментів і нових відкриттів. Кожен кейс і кожна промокампанія унікальні. Однак хочу поділитися чудовою співпрацею з закладом Milk Bar, який зробили до прем’єри сезону комедійного серіалу «Встигнути до 30». В її межах було створено унікальні десерти на честь головних героїв серіалу, які відвідувачі могли скуштувати. Це забезпечило високе охоплення аудиторії, налагодило контакт між брендами, про це писали у медіа.
Другий кейс — це промокампанія реаліті-шоу «Найкраща оселя». У соціальних мережах ми запустили спільну рубрику від ТЕТ та мультимаркету «Аврора» — «Товари, які додадуть затишку вашій оселі», у межах якої створили добірку корисних і практичних товарів із мультимаркету, які допомагають зробити оселі українців комфортнішими й затишнішими. Відео у межах рубрики мали високі охоплення, що дозволило нам проконтактувати з новою аудиторією.
Сьогодні ми бачимо, що українці мають високий запит не лише на раціональні аспекти, такі: як безпека, стабільність, якість життя та комфорт, а й на збереження та розвиток національної та культурної ідентичності. Це запит, з яким, на мою думку, повинні працювати всі українські бренди. Ми маємо розвиватися разом із глобальним світом, бути сучасними, впроваджувати нові технології, тенденції та підходи, але при цьому зберігати нашу автентичність. Адже українська культура, мова та цінності — це те, що вирізняє нас і формує нашу унікальність у світі. Тому кожен проєкт, незалежно від сфери, має враховувати цю тонку, але важливу грань між інноваціями та ідентичністю.
Антон Корольов, керівник відділу дизайну
Спільно з командою провели величезну роботу над оновленням бренду. Одним з важливих кроків стало розширення кольорів, адже кожен символізує певний настрій та емоції. Окрім того, було прийнято рішення перейти до більш патріотичної форми, глибше зануритись в етнічні мотиви нашої країни та унікальність української культури. Нині в телеканалу є три кольори — рожевий, жовтий та блакитний.
Велика війна істотно вплинула на сенси, якими наповнюємо власну творчість та роботу, а також на картинку, яку можемо транслювати. Найголовніше гасло, яким керуюся в роботі, що «дизайн, — в першу чергу, для людей». Тому сьогодні ще ретельніше враховуємо вподобання споживача, знаходимо межу між розважальним контентом. Також ШІ змінив творчий процес, адже дає можливість зробити технічну роботу набагато швидше та ефективніше, не використовуючи великий людський ресурс.
Найголовніша мрія зараз — потрапити додому, в Луганську область. Не був там з 2013 року.
Дар’я Лунєва-Тараненко, старша аналітикиня
З початком повномасштабного вторгнення показники телеканалу ТЕТ суттєво зросли. Уже 2 роки поспіль канал збирає рекордні цифри: середню частку за рік 4,2%, стабільно посідає 5 місце у ТОПі українських телеканалів за комерційною аудиторією 18-54 у містах 50тис+.
Наша команда завжди намагається подарувати українцям невелике свято з блакитного екрана. Мені надзвичайно подобається бути частиною цього, маючи арсенал цифр і даруючи радість людям та віру в безтурботне майбутнє. До того ж 1 січня 2025 року ТЕТ узяв свій історичний рекорд з часткою 9,9% та очолив ТОП каналів.
Після початку великої війни на телеканалі ТЕТ щонеділі почало виходити патріотичне шоу «Я люблю Україну», яке постійно збирає високі показники. У 2024 році осінні прем’єрні епізоди зібрали рекордну середню частку 6,5% за комерційною аудиторією, перевиконавши план на 30%. Після завершення прем’єрних сезонів, ми завжди одразу робимо звіти з детальною аналітикою, розбираючи кожен епізод похвилинно. Прагнемо знайти слабкі сторони та в майбутніх сезонах їх уникнути, а сильні сторони — посилити. Саме так народжуються наші неймовірні шоу та серіали.
Незмінним залишається те, що на третьому році повномасштабної війни, українські глядачі активно очікують на масштабні прем’єри на ТОПових каналах, шукаючи унікальний контент.
Майже всі продукти серіальної лінійки пройшли успішно та вище річної частки ТЕТ 4,2%: улюблені «Сидоренки-Сидоренки 3», «Встигнути до 30», який настільки полюбився нашим глядачам, що його тепер можна переглянути на Netflix, «Волонтери 2» та «Скажені сусіди 3», а також новий та серіал «Зозулі».
Мрію зберегти та покращити рекорди ТЕТ, а також – про момент абсолютного щастя, коли мій чоловік повернеться додому з війни та наша сім’я нарешті возз’єднається.
Олександр Кулаков, керівник відділу ефірного промо
Ми ретельно пропрацювали «tone of voice» телеканалу, приділивши увагу вибору кадрів, зображень, які використовуватимуться у промоматеріалах, визначенню тем, які ми будемо підіймати. Нині вже майже 2 роки успішно працюємо з цим позиціювання, дійшовши до непоганого результату.
Над концепцією «Закохані в життя» працювали понад три місяці точно, виходячи з потреб, які нині є в телевізійному бізнесі. За допомогою цього колективно дійшли до того, в якому сегменті знаходимося, якою буде бібліотека та як будемо знімати промо.
Справжнім викликом стало враховувати контекст, в якому ми знаходимось. Якщо раніше при згадці телеканалу спадав на думку комедійний серіал «Віталька», то нині — все інакше, адже ми змістили фокус. У випадку з певними іншими канали можна дійти висновку, що їхній кут погляду не змінився. Ми, своєю чергою, проти цього, адже ми про те, що дає підтримку й моменти закоханості. Бути закоханим в життя — мова нашого телеканалу. Наприклад, всесвітньо відомий фільм «Один вдома» можна показати як стрічку жахів або комедію, трагедію або ж навіть романтичну історію. Проте в нашому випадку це буде комедійна складова. Це певний трюк — кожного разу розповідати про одне й те саме, але інакше, залишатися закоханим у життя.
Скоро розпочинається сезон прем’єр, тому ми активно готуємось до нього, аби максимально якісно, зрозуміло та ефективно передати глядачам нашу ідею.
Мрію, щоб кожен міг лягти спати, не очікуючи від ворогів підступності, щоб можна було повернутися до тих речей, в яких свідомо себе обмежую. І хочеться процитувати колегу Олега Нікоренка, який нині воює: «хочу, щоб у сина було ім’я, а не позивний».
Марія Бєлая, креативна продюсерка управління власного виробництва
Сьогодні насправді працюємо швидше й зібраніше, розуміючи, що не маємо можливості витрачати час. З іншої сторони, зважаємо на те, що глядач хоче «ескейпу» від реальності, а телебачення в цьому безоплатний помічник. Радію, що телеканал виходить в лідери за останні півтора року.
Під час великої війни запустився проєкт «Я люблю Україну», який має велику й сильну ідею. Головним його успіхом можна вважати цифри. Цей проєкт — це унікальна можливість пройти експрес-курс в розважальній формі на телеканалі ТЕТ в неділю, ввечері. Його транслюють вже котрий раз в ефірі, проте він стабільно збирає високі показники, що свідчить про те, що глядачі хочуть ще більше знати про власну країну, а також можуть не просто згаяти час, але й отримати користь. Вже скоро стартує новий сезон, тому ми продовжуємо шукати цікаві, нові форми, як подавати інформацію цікаво. Та найголовніше завдання — утримати й збільшити любов глядача, презентувати нову ведучу глядачеві, щоб її прийняли в шоу.
Інший проєкт, яким займаюся, — «Найкраща оселя», абсолютно новий формат про ремонт, експерименти в будівництві та змагання унікальних осель. На українському телебаченні подібних дуже давно не було. Для українців насправді квартира чи оселя є, чи не найголовніша цінність. Попри реалії війни, вони мріють купити квартиру, готові створювати сім’ї. Саме тому виникла ідея створити цей проєкт. Так, на прикладі героїв нашого проєкту можна буде дізнатися, як створити зі своєї оселі щось прикольне, скільки це може коштувати, а що краще не робити. Нині ми допрацьовуємо другий сезон і найголовніше завдання — сформувати у глядача звичку вмикати цю програму в суботу, вранці, перед початком побутових справ.
Думаю, що після Перемоги нас чекатиме чергова боротьба за краще майбутнє. Проте особисто для себе мрію нарешті з чоловіком і дітьми поїхати на відпочинок.